Lpg w starym amerykańcu?

17 Lut 2014, 12:13

Witam jestem nowy na forum więc się przedstawięm Mam na imię Patryk i niedługo kończę 22 lata. Prawa jazdy jeszcze nie mam bo kiedyś powiedziałem sobie ,że zrobię jak będzie mnie stać na samochód którym chce jeździć. A więc wyjeżdżam niedługo za granice zarobić ukochaną sumę i zakupić Chevroeta Chevelle. Nie znam się zbytnio na motoryzacji ale wiem ,że te samochody sporo palą i czy można w takim samochodzie zainstalować instalację LPG?
neruziel
Obserwowany

Auto: nie mam

19 Lut 2014, 15:33

No to duzo musisz zarobić za tą zagranicą. Wpierw kupisz auto za małe pieniądze, potem wydasz majątek na jego orestaurowanie, potem kolejny majątek na części zamienne a na końcu w 90% warsztatów usłyszysz, że do fajnych zabytków gazu się nie montuje a w pozostałych 10 % zostawisz kolejny majątek bez pewności że auto to zniesie. Nie radzę.
Migaz
Zaawansowany

Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

20 Lut 2014, 09:24

auto zniesie zwłaszcza jak to będzie V8, pytanie tylko po co :wink:
jako auto na co dzień bez sensu (samochód) jako auto na weekend i do uciechy bez sensu montować LPG :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

20 Lut 2014, 16:38

Jak tylko instalacja będzie dobrze zestrojona to powinno znieść gazowanie bez problemu.
Oldek
Nowicjusz

20 Lut 2014, 21:07

ciekawe. Silnik starej generacji przystosowany do ołowiowej benzyny a wy tak śmiało twierdzicie, że dobrze zniesie gaz. Mooooooże macie racie :unsure:
Migaz
Zaawansowany

Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

21 Lut 2014, 10:30

miałem silnik z SS
normalna LS5 V8 nie było żadnego problemu ani z zagazowaniem ani z eksploatacją,
ale jak mówie po co gazować auto za 50-70 tysi? :mrgreen: