REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
rafciuch napisał(a):REASUMUJAC
- sciagniecie wału napedowego trwa do 30 minut
- założenie go ponownie trwa do 30 minut
- oszczedność paliwa jest zauważalna
- odciaża się tylny dyfer i skrzynie ird
- auto przyspiesza lepiej
- przedłuża się żywotność łożysk w napędach
- dostają przeguby przednich kół gdyż większa moc na nie idzie
- systemy bezpieczeństwa typu konttola trakcji nie działają tak jak powinny
Jesli nie używasz auta w terenie i jest lato to śmiało ściągaj wał, zaznacz tylko brzeszczotem jak był założony
Na zime wał zakładamy ponownie-bezpieczniejsza jazda i snieg to nie taki problem
prosze o zamknięcie tematu gdyż dochodzi do głupich kłutni.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tomgdax napisał(a):Dzięki " rafciuch" za merytoryczne podejęcie do tematu , oczywiście "Karson" też ma tu swój wkładzik, myślę że nikt już tego lepiej nie wytłumaczy. Jeżeli nik nie doda nic mądrego do tego to Zamykamy temat .
rysiek314 napisał(a):Jeśli ktoś ma typową terenówkę 4x4 to nie musi odkręcać wału bo tylny napęd ma odłączany
rysiek314 napisał(a):nikt przy zdrowych zmysłach nie zasuwa po suchym asfalcie na dwóch napędach
rysiek314 napisał(a):niestety nasze freelandery mają tylko takie g...o jak wiskoza i jeśli ktoś nie jeżdzi po bezdrożach to na lato może sobie spokojnie bez obaw wyjąć wał
rysiek314 napisał(a):Koniec tematu.