pany hakuna matata
![Mr. Green :mrgreen:]()
jak was quarwa czytam to mi sie odechciewa po drodze jeździć.
1) nie macie wiskozy na wale bo to nie golf
2) rozłączenie wału nie powoduje zmiany ilości obracających się części w samochodzie ( za wyjątkiem wału który wyrzuciliście)
3)jak sobie po wakacjach założycie ten wał to się nie zdziwcie jak mechanizmu różnicowego nie będziecie juz mieć,
4) przyśpieszenie wzrośnie ale przekazanie mocy na asfalt i zachowanie się auta na drodze się pogorszy
5)wiskoza lepiej działa w lecie niż w zimie (lepiej zasprzęgla jak jest ciepło)
6)oszczędnośc paliwa rzędu litra to nie oszczędność
7) nie przedłuża żywotności łożysk ponieważ one kręcą się dalej tak jak się kręciły
8 ) skraca żywotność krzyżaków ( zastoją się podczas leżakowania później zaczynają pracować dostają luzów i mówią papa)
9) jeśli używasz auta na drodze zostaw ten wał w spokoju
10) jeśli próbujesz frelka używać w terenie to zmień auto na terenowe
13) w razie poślizgu długotrwałego jednej osi wiskoza się "spali" (długotrwałe buksowanie w błocie)
12) centralny dyfer poprawia mobilność auta w każdych warunkach, a zwiększa bezpieczeństwo jazdy w warunkach trudnych (śnieg, deszcz)
@karson
1)znam więcej terenówek z odłączanym tyłem
![Mr. Green :mrgreen:]()
w tym 1 polską
2) TAK jesteś nienormalny masz LRa
3) też bym sobie kupił jak by mnie stać było
@sbb możemy się założyc że nie pojadą
![Mr. Green :mrgreen:]()
co najwyżej zmienią widelec na łyżeczke
![Mr. Green :mrgreen:]()