Wertuje tematy dotyczace sprzegła wiskozowego i objawów jego zuzycia i w dalszym ciagu nie wiem czy mam zuzytą wiskoze czy nie . Nic mi nie drzy ,nic mi nie hałasuje tylko podczas jazdy do tyłu na skreconych kołach czuc bardzo wyraznie ze samochód hamuje . Jak jade do przodu tez czuc opor ale nie tak jak do tyłu. Podobno tak ma być ale cały czas mam wątpliwości. Ktoś może sie wypowiedziec w tym temacie?
[2018] Lexus UX Auto zbudowane jest na nowej platformie oznaczonej GA-C, zapewniającej niskie położenie środka ciężkości pojazdu, a tym samym stabilną jazdę i sportowe możliwości. UX ma 4495 mm długości, 1840 szerokości i 1520 wysokości. ...
Flotowy segment B - jakie auta wybierają firmy? Segment B niezmiennie od dziesięcioleci bije rekordy w Europie. Czemu małe hatchbacki są chętnie wybierane? Przede wszystkim z uwagi na rozsądną cenę, łatwość poruszania się po mieście, coraz wyższy poziom technologicznej ...
... a jeszcze jedno , czy czujecie ze wasz samochód po zdjeciu nogi z gazu bardzo wyraznie i szybko zwalnia . Ferdki przez to 4x4 maja tak duze opory toczenia?
I znów wraca sprawa wiskozy i IRD . Wczoraj zmieniałem opony i kiedy auto było na podnosniku zaczałem kręcic kołami . Kiedy zakreciłem lewe przednie zaczęlo sie kręcić lewe tylne tyle tylko ze wolniej niz kręciłem przednim . Moze ktos powie mi czy jest to normalne . Druga sprawa to kiedy ruszałem tym przednim kołem w przód i w tyl wyczułem wyrażny luz i lekki metaliczny stuk dochodzący z komory silnika . Znów to samo pytanie czy tak ma być czy cos jest nie tak.
Ta guma to kompensator drgań jak mi wyjaśnił mechanik w moim przypadku po przejeżdzie przez dużą kałuże zerwało gumę i metalowa obręcz szalała na wale wrażenia bezcenne
Wtedy nie sprzedawano osobno kompensatora więc jeździłem bez po jakimś czasie zakupiłem i teraz czasami czuję drgania tego cuda przy ostrych zakrętach w różnych sytuacjach
Wiskoza działa jako centralny mechanizm różnicowy i przy ciasnych skrętach zwalnia pojazd ponieważ wtedy wisco pracuje problemy są gdy w owym czasie coś wyje piszczy ...
jak kręcisz lewym przednim i kręci Ci się wtedy tylne wolniej jest wsjo ok, na tył idzie mniejsza moc. Lekki luz i stukot jest ok, znaczy że wszystko działa poprawnie.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.