Mała terenówka dla MATKI

09 Kwi 2008, 16:50

Verceti napisał(a):Freelander ma wg. mnie bardzo atrakcyjny wygląd, a Pajero jest chyba lepsza w terenie...

ani jeden ani drugi w terenie sobie nie radzi wcale. to typowo miejskie autka. :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

11 Kwi 2008, 21:31

Jeżeli twoja matka ma do dyspozycji 40 tys. to można zastanowić się nad jakimś jeepem np. cherokee/liberty. Tyle, że one są 5 drzwiowe.
Diablos
Początkujący
 
Posty: 75
Miejscowość: Jaroszowa

20 Cze 2008, 19:26

A może X-trail?
darius.kaczy
Nowicjusz
 
Posty: 3

22 Cze 2008, 12:07

Polecilabym zdecydowanie SUV , a nie tzw terenowy typu np opel frontera. Opel frontera moze byc niebezpieczny na szosie gdy wylaczymy naped na 4 kola ( do 100 km/h ) , a poza tym jest cholernie usterkowy .
Jesli lekki teren i glownie szosa to tylko SUV , ale jesli jednoczesnie 4x4 to tylko taki SUV , ktory ma permanentny naped na 4 kola , albo wlaczane [lock].Zdecydowanie polecam subaru forestera . Subaru duzo traci na wartosci , wiec pewnie w cenie do 40 tys zl mozna cos kupic.Oczywiscie w tej cenie tez mozna kupic nissana x-traila .Przy okazji trzeba sie pomodlic aby sie nie psul ( dotyczy jednego i drugiego) , czyli proponowalabym zwrocic uwage na statystyki usterkowosci -bardzo drogie sa czesci do tych samochodow , poczawszy od nawet opon !
an-ka
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: warszawa

22 Cze 2008, 13:01

opisałaś się ale nic nie wniosłaś do dyskusji :wink:

możesz mi wyjaśnić co oznacza pojęcie permanentny napęd? albo co miałaś na mysli pisząć, że może też być dołączany napęd, a Frontery nie polecasz (a opel właśnie ma dołączany)?
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

22 Cze 2008, 18:00

Karson napisał(a):opisałaś się ale nic nie wniosłaś do dyskusji :wink:

możesz mi wyjaśnić co oznacza pojęcie permanentny napęd? albo co miałaś na mysli pisząć, że może też być dołączany napęd, a Frontery nie polecasz (a opel właśnie ma dołączany)?


To , ze nic nie wnioslam do dyskusji to jest akurat Twoj subiektywny poglad , tym bardziej to dziwne , ze jest dokladnie odwrotnie , nic nie wnosimy do dyskusji gdy obrazamy osobe , z ktora dyskutujemy np piszac jej "nic nie wnioslas do dyskusji , a sie opisalas " .
Wszystkimi samochodami , o ktorych pisze jezdzilam .Nie polecam frontery bo na sliskiej jezdni zima wylecielismy z rodzina z drogi podczas manewru wyprzedzania , a maluch przed nami pojechal bez problemu.Ta sama frontera potrafila na zakrecie wyleciec na drugi pas gdy byla sliska jezdnia po deszczu .W terenie owszem , dobra ..miala reduktor , a poza tym wlaczalo sie naped na druga os , pod warunkiem nie przekroczenia 100 km/h . Po dwoch latach eksploatacji wszystko w niej skrzypialo , palila duzo ( silnik 3.2 V6) , a poza tym miala usterke elektroniczna , ktorej na gwarancji nie potrafiono naprawic, otoz podczas jazdy nagle szly obroty do gory ( podczas zwalniania przed rondem np) , trudno bylo opanowac auto .Po podlaczeniu do komputera w serwisie nic nie wylazilo.

Mowiac permanentny naped mam na mysli staly naped na 2 osie , taki jaki maja samochody subaru np , albo mitsubishi outlander turbo 202 KM.
Natomiast piszac o SUVach wspomnialam , ze najczesciej ( nowy mitsubishi outlander , nissan x-trail ) maja opcje 2wd, auto , lock.Lock to jest wlaczenie stalego napedu na 4 kola ( przy niezbyt duzych predkosciach). Gdy chcesz ekonomicznie to jezdzisz sobie na opcji 2wd , a jak chcesz aby elektronika za Ciebie podejmowala decyzje to wlaczasz sobie przycisk auto .Honda CR-V na np naped auto tylko ( tylna os sama sie wlacza gdy jest uslizg ).Nie wyczytalam tego :) , jezdze takimi samochodami .Wlasnie sprzedalam x-traila i kupilam nowa crv.

Sorry , ze sie "opisalam" , ale chyba na forum sie pisze wlasnie ?!:)

an-ka
an-ka
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: warszawa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota TS050 Hybrid po raz pierwszy w Silverstone
    W weekend 16-17 kwietnia zaczynają się Mistrzostwa Świata FIA w wyścigach długodystansowych (FIA World Endurance Championship). W 6-godzinnym wyścigu w Silverstone w Wielkiej Brytanii Toyota GAZOO Racing wystawi nowy bolid, ...

22 Cze 2008, 19:22

nie denerwuj się. mój post miał na celu sprowokowanie Cię do podania przykładów czemu polecasz "to", a nie polecasz "tamtego" auta. podstęp się udał. :wink:

co do frotki mam odmienne zdanie od Twojego. ale jak sama napisałaś to nasze subiektywne opinie. silnik 2.8td - z przyczepą 1t spalanie 10l ropy to wynik chyba świetny, co? awaryjność też w zasadzie żadna. więc osobiście polecam.
co do suvów generalnie się zgadzam ale. :wink: spalanie i usterkowość.... to po prostu nowe auta i będą sie psuły. taki mamy aktualny poziom motoryzacji. :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

23 Cze 2008, 09:40

Ta frontera ma silnik 2.8 td ? Chyba to jest auto z USA ..pamietam , ze w Polsce byly silniki 2.2 td. Ocenialam tylko frontere , ktora jezdzilam , moze to byl wyjatkowo usterkowy egzemplarz ?
an-ka
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: warszawa

23 Cze 2008, 13:38

frotki mają silniki 2.3 i 2.8 i są to europejskie wersje
w turbo dieslu oczywiście.
plus benzynki
może faktycznie trafiłaś na trefny egzemplarz :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce