Mało oryginalnie ale jakie auto kupić?:)

05 Lis 2010, 11:55

Witam chciałem się was poradzić jakie autko mam sobie kupić. Nie znam się kompletnie na autach a chce kupić oczywiście używane autko do 20 000zl
Nie mam zielonego pojęcie na co mam zwracać uwagę jak patrze na ogłoszenia itp.
Interesowało by mnie jedno z tych autek: Passat, Bora, Octavia wszystkie 1,9 TDI i nie kombi.
Z góry dzięki za jakąś konkretna odpowiedź
iwas33
Nowicjusz

Miejscowość: wrocław

05 Lis 2010, 11:58

Z tego zestawienia chyba najlepiej prezentuje się Passat. Ma swoją renomę skoro obecnie jestes posiadaczem Passata to powinieneś wiedzieć, że to super auto. Skody nie kupuj!
Kula66
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

05 Lis 2010, 12:01

no właśnie nie jestem posiadaczem żadnego autka (przy rejestracji trzeba było coś wpisać:)) a w końcu trzeba jakieś pierwsze sobie kupić
iwas33
Nowicjusz

05 Lis 2010, 12:20

A ja nie wiem, czy passat to dobry wybór. Po pierwsze, passat jest numerem 1, jeśli chodzi o kradzieże. Rocznie, kradną ich prawie 2 tysiące, więc zastanów sie dobrze. Dodatkowo nigdy nie wiadomo, ile razy kręcony był licznik :wink:
Ja poleciłbym Ci opla vectra C:
[link do oferty na Allegro wygasł]

Ford Mondeo:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

05 Lis 2010, 12:36

A i zapomniałem dodać, że fajnie by było jakby nie za bardzo się psuł a jak już się zepsuje to żeby naprawa była nie droga.
Ależ ja wymagający jestem:)
iwas33
Nowicjusz

05 Lis 2010, 12:38

Nie wiem jak jest z vectrą, ale mondeo po liftingu nie psuje sie czesto. Ceny w serwisie są umiarkowane, więc nie ma tragedii.
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika

05 Lis 2010, 12:45