Małoawaryjne, ekonomiczne do 13-16 tysięcy

06 Lut 2010, 12:37

Witam,

Przeczytałem kilka podobnych tematów (przynajmniej jeśli chodzi o przedział cenowy), nie znalazłem niestety odpowiedzi z racji tego, że w moim przypadku nacisk jest na następujące kwestie:

1. Jak najmniejsza awaryjność - nie znam się na samochodach, nie mam czasu na jazdy po warsztatach i serwisach.

2. Ekonomika - zależy mi na jak najmniejszym spalaniu, osiągi to sprawa zupełnie drugorzędna.

3. Chciałbym żeby to było auto stosunkowo młode. 7-8 letnie maksymalnie

Auto będzie kupowane w okolicach maja, głównie do jazdy po większym mieście, plus powiedzmy 2 razy w miesiącu trasy około 100 kilometrowe. Interesują mnie auta bezwypadkowe.

Co w kwocie 13-16 tysięcy polecilibyście ?
tazik
Nowicjusz

Miejscowość: Kraków

06 Lut 2010, 13:07

VW Polo albo jakiegoś japońca.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

06 Lut 2010, 13:25

jak pisałem, jestem totalnym laikiem, więc czy mógłbyś rozwinąć pojęcie "jakiegoś japońca" ?:)
tazik
Nowicjusz

06 Lut 2010, 14:53

Mazda 323, Mitsubishi Colt, Honda Civic, Toyota Yaris.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

06 Lut 2010, 15:17

Jeśli nie masz czasu na jeżdżenie po warsztatach to obowiązkowo przy zakpie autka przejedź się na stacje diagnoztyczną (tam gdzie ci sprawdzą auto).
Kilka propozycji:
[link do autogielda.pl wygasł]

A8
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Grd

06 Lut 2010, 16:32

Wg. mnie potrzebujesz samochodu z silnikiem benzynowym, do którego ewentualnie będziesz mógł założyć instalację LPG.
Pytanie jakie auto ma być gabarytowo. Czy zadowala Cię segment B z takimi autami jak Toyota Yaris, Seat Ibiza, czy Opel Corsa?