
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
jiGsaw napisał(a):Maluch akurat ma ten plus, ze nie dość, iż RWD to jeszcze silnik z tylu, no ale to gowno, wiec się nie nadaje.
TFSI napisał(a):Opona nie ma tutaj żadnego znaczenia,dzięki napędowi FWD niesamowicie intuicyjnie się prowadzi. FWD jest przewidywalne do bólu i stosunkowo łatwe w prowadzeniu. RWD zapewnia tylko frajde z jazdy.
TFSI napisał(a):ja swoją A3 kolega E36,pod jednym wzniesieniem becia kolegi wymiękła i nie dała rady wyjechać a ja z lekkimi problemami ale wyjechałem.
dzida napisał(a):Na pewno nie będziesz miał docisku na tylną oś rzędu wagi silnika. Daj sobie spokój z tym zachwalaniem...
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
dzida napisał(a):tak tak, roczne zimówki, bo auto kupił 2 lata temu i zakupił komplet opon
najważniejsze są gumy, a nie RWD czy FWD
kon146 napisał(a):A ja powiem tak. Duze znaczenie ma przeswit samochodu w zimie.