Matiz Problem

19 Lis 2007, 17:27

Mianowicie mam problem z matizem, a dokładniej gdy przejade jakieś 2 km i zgasze silnik nie chce mi juz odpalic poczatkowo myslalem ze jest to pompa paliwowal lecz pompka chodzi wszystko dziala gdy samochud jest zimny ladnie odpalla przedajde kilka kilometró zagasze i juz nie moge odpalic prosze o pomoc
powi
Nowicjusz
 
Posty: 2
  • 19 Lis 2007, 22:15

    ale po dłuzszym kreceniu odpala i jezdzi bez zarzutu?przypominają mi sie dawne problemy w maluszkach które tak miały.winna była pompa paliwowa-miała takie zaworki które wypracowane puszczały paliwo z powrotem do zbiornika i pompa musiała znów zasysać paliwo jakby od zera.pamietacie?u kolegi sprawa wygląda podobnie.stawiałbym na układ paliwowy.proponuje jechac na warsztat i zmierzyć cisnienie paliwa
    chicken19
    Zaawansowany
     
    Posty: 554

    20 Lis 2007, 07:50

    nie jest to pompa paliwowa gdyż pompke paliwową wymieniłem
    powi
    Nowicjusz
     
    Posty: 2

    28 Lis 2007, 17:12

    Może to Akumulator trzeba wymienić, świece albo cos z wtryskami. A był pan już u mechanika?, jeżeli tak to co stwierdził?
    Darek
    dax/o
    Nowicjusz
     
    Posty: 9

    28 Lis 2007, 22:25

    z tym zmierzeniem ciśninia paliwa na warsztacie miałem na myśli nie pompę a regulator cisnienia paliwa.może być uszkodzony i cisnienie paliwa które "nabiła" pompa podczas pracy spada po zgaszeniu silnika i trzeba chwili by znów wzrosło do takiej wartości zeby mogło być prawidłowo rozpylone przez wtryskiwacze.podałem przykład z maluszkiem bo w maluchu role tego regulatora cisnienia spełniają te zaworki w pompie.w Matizie zapewne regulator jest poza pompą
    chicken19
    Zaawansowany
     
    Posty: 554
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Lexusa LC 500 Convertible - jak będzie cena?
      Polski oddział Lexusa udostępnił cennik najnowszego kabrioletu marki – modelu LC 500 CV. Napędzane 5-litrową V-ósemką luksusowe, sportowe auto z miękkim dachem jest dostępne w trzech wersjach wyposażenia, w tym ...