REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Jak już chcesz wstawić katalizator to najlepiej wstawić dwa w miejsce oryginalne czyli to w którym były. Inne miejsce moze nie zdać egzaminu.Alexon94 napisał(a):Zastanawiam się nad wstawieniem jednego dłuższego katalizatora. Czy Waszym zdaniem warto?
Można spróbować wstawić jakąś dedykowaną strumiennicę lub zamienne katalizatory które są tak naprawdę przelotowym tłumikiem.Alexon94 napisał(a): Irytuje mnie tylko dźwięk pustej rury przy przyśpieszaniu.
Podjedź na stację diagnostyczną i zobacz jakie będziesz miał parametry spalania. Niech sprawdza czy mieszczą się w normie będziesz wiedział czy warto bawić się w zakładanie katalizatorów.Alexon94 napisał(a):Zastanawiam się nad wstawieniem jednego dłuższego katalizatora. Czy Waszym zdaniem warto? Jakie są wady i zalety braku katalizatora oprócz tego nieprzyjemnego dźwięku? Na przeglądzie może być większa emisja spalin, zgadza się?
Rokiko napisał(a):ak już chcesz wstawić katalizator to najlepiej wstawić dwa w miejsce oryginalne czyli to w którym były. Inne miejsce moze nie zdać egzaminu.
Rokiko napisał(a):Można spróbować wstawić jakąś dedykowaną strumiennicę lub zamienne katalizatory które są tak naprawdę przelotowym tłumikiem.