MB cls 320 cdi a MB c30amg co wybrać?

03 Maj 2021, 12:10

Witam za niedługo mam zamiar kupić samochód i zastanawiam się nad mercedesem cls 320 cdi w219 a c30 amg w203 oba o podobnej mocy oba mają + i -.Ale z chęcią wysłucham opini innych :D
(auto będzie sprowadzane z niemiec)
kuba3
Obserwowany
 
Posty: 2
Zdjęcia: 0

03 Maj 2021, 13:15

Jak dla mnie bez 2 zdań cls za swoją nietuzinkowość i cenę która nie chce spadać
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16515
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

03 Maj 2021, 14:33

szkoda że cls ma tylko 4 miejsc
kuba3
Obserwowany
 
Posty: 2
Zdjęcia: 0

03 Maj 2021, 14:45

kuba3 napisał(a):szkoda że cls ma tylko 4 miejsc


EEtam bierz tak jak Kao napisał CLS 3,2 cdi albo m113. Szukaj opcji bez pneu. Będziesz zadowolony.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Maj 2021, 16:09

szybki napisał(a):EEtam bierz tak jak Kao napisał CLS 3,2 cdi albo m113. Szukaj opcji bez pneu. Będziesz zadowolony.


Podłączając się do tematu. Ile trzeba dać za dobrą sztukę, jeżeli chodzi o silniki 3.0d lub 3.0-3.5 w benzynie? I który z tych silników najrozsądniejszy,
paweeelooo
Początkujący
 
Posty: 102
Zdjęcia: 1
Auto: Nie mam

05 Maj 2021, 17:51

Za przedlifta w rozsądnym stanie te 32-35 trzeba dać jeżeli chodzi o 3.5 to podobnie.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16515
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault 19 – historia modelu
    Ponad ćwierć wieku temu, we wrześniu 1988 roku Renault zaprezentowało kompaktowy model 19. Do 1995 roku był on sprzedawany także w polskich salonach. To jeden z najważniejszych modeli firmy Renault w ciągu ostatnich kilkudziesięciu ...
    MORPHOZ - łączność i sztuczna inteligencja
    Na kierowcę i pasażerów Renault MORPHOZ czeka komfortowe i przestronne wnętrze LIVINGSPACE, przypominające prawdziwy salon. Siedząc wygodnie, każdy w swoim fotelu, kierowca i pasażerowie są dopieszczani przez sztuczną ...

05 Maj 2021, 18:07

paweeelooo napisał(a):Podłączając się do tematu. Ile trzeba dać za dobrą sztukę, jeżeli chodzi o silniki 3.0d lub 3.0-3.5 w benzynie? I który z tych silników najrozsądniejszy,


Jak kupować to tylko 3,2 cdi albo 5,0 m113.
3,5 nie trzyma ceny bo silnik jest awaryjny.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Maj 2021, 18:09

Czyli 3.0 nawet nie rozważać w benzynie? 5.0 już raczej dużo więcej trzeba dać. Nigdy się w sumie mercem nie interesowałem a szukam czegoś nowego.
paweeelooo
Początkujący
 
Posty: 102
Zdjęcia: 1
Auto: Nie mam

05 Maj 2021, 18:26

paweeelooo napisał(a):5.0 już raczej dużo więcej trzeba dać. Nigdy się w sumie mercem nie interesowałem a szukam czegoś nowego.

Ale co to za różnica czy władujesz kasę przy zakupie w coś co super jedzie a potem trzyma cenę czy władujesz kasę po zakupie i nie trzyma ceny :D :?:

Zresztą nie przypadkiem zazwyczaj m113 jest drożej o to co wymaga 3,5 :D

Do tego musisz trochę nastroić się przy takich autach na inny tok rozumowania. Czyli np.

Świece to 16szt., jak rozrząd to łańcuch i targanie silnika, wycieki dwie głowy, olej 9l, jak air matic to amory po około 2k za sztukę... więc ja osobiście wolałbym łożyć kasę na stabilna podstawę czyli coś co rynkowo dobrze stoi niż cieszyć się z taniości oferty zakupu :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Maj 2021, 18:47

Tak, jak mówiłem, pytam bo się nie interesowałem wcześniej. Co do ładowania hajsu to kupiłem kiedyś e39 i władowałem 30k, także nastrojony jestem. :P

3.2 cdi wydaje się wtedy najlepszym wyborem. Airmatic tam występuje? Bo jakbym miał szukać to z pneumatyką.
paweeelooo
Początkujący
 
Posty: 102
Zdjęcia: 1
Auto: Nie mam

05 Maj 2021, 20:05

paweeelooo napisał(a):Co do ładowania hajsu to kupiłem kiedyś e39 i władowałem 30k, także nastrojony jestem.

Nie no to przepraszam jesteś zaprawiony w bojach :D

Jak nie chcesz v8 to 3,2 cdi jest fajną opcją.
AM jedne mają drugie nie. Zazwyczaj w ogłoszeniach sprzedawcy chwalą się że... nie mają :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Maj 2021, 21:00

Za 5.0 to za 40 nic ciekawego nie kupisz.
3.0 do przemilczenia a nawet nie ma w czym wybierać. Alternatywą dla v8 jest cdi, na starcie nawet podobnie jedzie.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16515
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4