Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Tak.tomjk napisał(a):brac tez pod uwage uszkodzone swiece, cewki lub przewody?
Na pudełku do świecy powinna być informacja z jaką siłą dokręcać lub jak nie masz klucza dynamometrycznego to jest pokazane ile trzeba przekręcić od wyczucia wyraźnego oporu podczas przykręcania (najlepiej wkręcić do oporu bez użycia klucza). Czyli wkręcamy świece palcami do oporu (najlepiej w rękawiczkach żeby nie dotykać ceramiki świecy paluchami). Następnie dokręcamy kluczem o około pół obrotu więcej.tomjk napisał(a):Z jaką siłą dokręcić świece aby nie przekręcić gwintu a za lekko nie były wpasowane?
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Sprawdziłeś czy w gnieździe od świecy stoi olej czy tez elektroda świecy była mocno zaolejona, a reszta nie?tomjk napisał(a):Dodatkowo trzecia swieca ociekala olejem
Hm, trochę niska ta temperatura jak po przejechaniu 8 km.tomjk napisał(a):Temperatura silnika: 84C
Tu rozumiem, że wolne obroty falowały w tym zakresie?tomjk napisał(a):Obroty silnika: ~ 650-750 r/min