Mercedes Sprinter, Dym spod klapy od czego? zdjęcia w poscie

16 Lut 2012, 15:59

Witam, pisze tu bo wiem że mi pomożecie...
Nie jestem mechanikiem, ale czułem w kabinie spaliny, dziś otworzyłem maske odpaliłem sprintera i zauwazyłem że wydobywaja się spaliny spod klapy widocznej na zdjęciu narysowałem strzałki żeby pokazać wam z którego miejsca dokładnie.
Nie wiem co jest przyczyną, nie wiem czy moge z tym jeździć, czy moge zrobić to sam?
teraz słabo z mechanikiem bo jestem za granicą będę w polsce za około połtora miesiąca.
mam nadzieje że mi pomożecie napiszecie od czego to jest, jak to moge naprawic :/
prosze o pomoc
ori2014
Obserwowany

Prawo jazdy: 18 06 2006
Auto: Sprinter 208 2.2cdi

16 Lut 2012, 17:59

na elektrodzie pomogli mi odrazu, w sumie to nie wiem po co sie tu logowalem jezeli nikt pomoc nie moze, nie chce lub nie potrafi...
dla przyszlych ktorzy moga miec ten sam problem napisze odpowiedzi jakie dostalem:
1.
moim zdaniem bardzo prawdopodobne jest, że uszczelnienie pod wtryskiem się przepaliło i puszcza ściągnij kolektor ssący. tą górną częś na torksy i tą pokrywe na imbusy tam zobaczysz wtryski . po odpaleniu auta zobaczysz czy to wina uszczelnienia pod wtryskiem będzie to widoczne na 99.9 % to będzie to koszt naprawy razem z uszczelką to około 100 zł. napisz jak sprawdzisz

2.
Dominik04 napisał:
koszt naprawy razem z uszczelką to około 100

Po co piszesz takie bzdury. Wyciągałeś kiedyś taki wtryskiwacz który puścił na uszczelnieniu. Jest zawalonay cały szlaką, wychodzi ciężko, może być podpalone gniazdo w głowicy.
Opcja jest ta sama. chodzi o to że kolega przesadził z ceną tej usługi w dół. Sam raczej tego nie ogarniesz. Potrzeba trochę narzędzi. Zakup ich do jednorazowego użycia nieopłacalny.

wiec polecam. www.elektroda.pl oczywiscie
ori2014
Obserwowany

Prawo jazdy: 18 06 2006
Auto: Sprinter 208 2.2cdi

16 Lut 2012, 20:54