Meredes

17 Maj 2011, 16:42

Racja Czimi, np.następca czyli W211 jest delikatnie większym autem a sprawia wrażenie nawet poważnie mniejszego,jest o mm szerszy i troszeczkę dłuższy,niestety pod względem serwisowym siada,jestem zafascynowany nie tylko dostępem do filtru kabinowego,nie spodziewałem się ,że samo wyjęcie silnika do nawiewów zajmie mi tylko kilka minut :shock: Wy Panowie wiecie o co chodzi ,bo dosiadacie tego wyjątkowo Czcigodnego Gentlemana! :wink: Na W211 bym nie zamienił,lubię autko ,w którym mogę sobie grzebnąć sam :grin:
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8567
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

17 Maj 2011, 21:53

Jechałem kilka razy W211 i to prawda, wydaje się sporo mniejszy, do tego rozmieszczenie przycisków czasami z kosmosu... Często używam klawisza do podniesienia klapy bagażnika (zakupy itp.) no i w W210 spoko, nie ściągając ręki z podłokietnika pyk i klapa w górę a w W211? kurde gdzieś na dole drzwi kierowcy pod kolanem...mało praktyczne... I faktycznie przy W210 jeszcze można sobie pogrzebać, nie zapomnę jak pierwszy raz wymieniałem żarówkę z przodu, R5 zajmuje trochę miejsca i lekki nerw był...ale cieszyłem się że to nie R6 które jest jeszcze dłuższe :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

17 Maj 2011, 22:03

W W210 jest imba przycisk, do opuszczania tylnych zaglowkow, mozna czasami kogos tym wystraszyc(nie chowaja sie powoli, tylko dosc szybko spadaja). :D W szczegolnosci jakas babe. :D A co do przycisku do otwarcia tylnej klapy, to ja mam tez w kluczyku. Tez jak by sie uparl by mogl tym kogos wystraszyc stojacego obok samochodu, bo dosc dynamicznie ta klapa w gore wystrzeliwuje. :D

Swoja droga co do 220CDI 125KM, to mam od ojca wersje po taxowce, przebiegu jest pewnie spokojnie z 400-500km i z motorem sie nic nie dzieje, a auto w kraju jezdzi od 3 lat juz. W cale ten motor jakis awaryjny czy problematyczny nie jest.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

18 Maj 2011, 06:57

Awaryjny i problematyczny nie, ale jest mułowaty i ma gorszą kulture pracy.
Zazwyczaj takimi jeżdże Taxi, a jak pierwszy raz jechałem 2,9 to aż zaskoczony byłem że taka róznica jest.
fiko7
Stały forumowicz
 
Posty: 1162
Miejscowość: Białystok

18 Maj 2011, 07:16

fiko7 napisał(a):Awaryjny i problematyczny nie, ale jest mułowaty i ma gorszą kulture pracy.
Zazwyczaj takimi jeżdże Taxi, a jak pierwszy raz jechałem 2,9 to aż zaskoczony byłem że taka róznica jest.


Co do mulowatosci, to watpie ze jakas roznica znaczaca jest na korzysc 2,9TD, moc i moment obrotowy taki sam, co najwyzej dzieki turbinie moze byc pelna moc dostepna szybciej o te 100-200 obrotow silnika i tyle. Tez zalezy od stanu silnika, przeciez nawet duzo lepsze i drozsze motory moga chodzic jak traktor, ten moj chodzi cichutko i plynnie, nie moge mu nic zarzucic jak chodzi o kulture pracy. A taksowkarze wola pewnie 220CDI bo mniej pali pewnie od 2,9 TD.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

18 Maj 2011, 07:20

Jeśli ktoś potrafi jeździć Dieslem i umie jeździć Dieslem to nawet Common-railowi ciężko krzywdę zrobić.Najlepszym przykładem tego niech będzie silnik zwykły BMW 2.5 td.Moi znajomi,którzy robią remonty silników mieli to auto już w latach 90-tych(wtedy to był kosmos),chodziło to genialnie dotąd dopóki nie przygrzał mu jadąc z Niemiec,nie zagotował płynu,nie przegrzał silnika a głowica zrobiła tylko PUCH :!: ,ledwo doczołgał się do domu.Silniki CDI Mercedesa,zwłaszcza 320CDI ,to silniki genialne,ale niestety,Dieslami trzeba umieć jeździć,wtedy są nie do zajeżdżenia :!: Ktoś kto tęsknym okiem lubi spozierać na SUBARU i stać jest go na to auto,Diesla niech nie kupuje,Diesle nie lubią wyciskania siódmych potów na maxa :!: Mój 220d,nigdy nie przekroczy 150km/h,brat teraz nim jeździ,dostał prikaz ode mnie taki i koniec :!:
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8567
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Seat Leon III - gama silników
    SEAT wysyła nowego Leona na bitwę wydajnych i oszczędnych silników TDI i TSI, o pojemnościach od 1,2 do 2,0 litra pojemności. Wszystkie silniki wyposażone są w bezpośredni wtrysk i turbodoładowanie. Zostały one zaprojektowane ...