Minivan/Kombi do 9000

13 Kwi 2015, 16:17

Witam, poszukuję auta do 9000 + ubezpieczenie i pakiet startowy u mechanika dla rodziny 2+2+ pies :D Ze wszystkim chciałbym się zmieścić w 12tyś. Prawo jazdy zdobyte niedawno, prawie 30 wiosen na karku więc oc trochę wyjdzie. Auto głównie będzie użytkowane w mieście max 10km dziennie i 2-3 razy w miesiącu trasa 200km w jedną stronę. Najczęściej wożone będą dzieciaki razem z psem (średniej wielkości-20 kg) stąd w grę raczej wchodzą minivany i kombi chyba, że ktoś zna model jakiegoś hatchbacka w którym psina może w miarę komfortowo podróżować w bagażniku. Jestem z Bielska-Biała i dobrze by było coś znaleźć w okolicy aczkolwiek po konkretne auto mogę pojechać nawet nad morze. Po przewertowaniu forum najrozsądniejszą propozycją wydaje mi się renault scenic 1 1.6 po lifcie. Szukam auta w miarę ekonomicznego i taniego w utrzymaniu, którym będzie się dało komfortowo podróżować w pełnym składzie. Nie znam się kompletnie na samochodach stąd prośba o pomoc w wyborze marki/modelu :)
Radasta
Nowicjusz

Auto: Zafira A
Silnik: 1.8 125KM
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 1999
0

13 Kwi 2015, 20:20

zobacz na te:
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
0

13 Kwi 2015, 21:18

Dzięki za linki. Najbardziej z podanych przemawia do mnie opel zafira, jakie są orientacyjne koszty doprowadzenia tego modelu do pełnej sprawności tzn klima i zawieszenie? Na co uważać w tych samochodach?
Radasta
Nowicjusz

0

13 Kwi 2015, 21:45