Mitsubishi Pajero

26 Paź 2010, 18:45

Witam wszystkich pasjonatów
Padło na mnie :wink: chciałbym kupić 4x4 Mój wybór MITSUBISHI PAJERO II 2/3 drzwi (myślałem jeszcze o Suzuki Vitara chyba że macie inne sugestie) Jazda: większości do pracy 40 km dziennie Wolnym czasie poszaleć po błoto, mały extrem
Pytanie na co muszę zwrócić uwagę przy zakupie - wyposażenie myślałem o silniku diesel 2,5 litra ale co po za tym
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez jawa77, 26 Paź 2010, 18:51, edytowano w sumie 1 raz
jawa77
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: śląsk

26 Paź 2010, 18:48

na rame, w onaniście główną bolączką jest rama :wink:
jak rama zdrowa to reszte można łatać ;) choć lepiej kupić w dobrym stanie...
rame trzeba obić bardzo dokładnie młotkiem, jak niegdzie nie wpada to rama zdrowa jak wpada to zależy ile jest zgnite.. ale ogólnie im lepsza rama tym mniej problemów ;)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

26 Paź 2010, 18:58

Tak czytałem uwagi Karsona ale czy silnik 2,5 disel ok? Większość jazdy do asfalt Czy warto szukać za zachodnią granicą co poza tym jakaś konkretna wersja jest warta uwagi
jawa77
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: śląsk

26 Paź 2010, 19:05

2.5 jest ok nie jest to demon mocy ale daje rade, je śli chcesz mocy poszukaj 3.0 w benzynie i do tego LPG (ja osobiście szukał bym 3.0 w automacie z SS), jeśli autko ma reduktor Super Select to istnieje możliwość jazdy 4x4 po asfalcie, jeśli Easy Select to na asfalt napęd na tył a przednia oś dołączana w terenie :wink: jeśli autko ma być używane w terenie to fajnie poszukać takiego z tylną mechaniczną blokadą 100%, czy w na zachodzie?? nie wiem, różnie bywa, czasem można znaleźć coś ciekawego u nas ;)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

26 Paź 2010, 19:10

Słyszałem że w 2,3 i 2,5 lubi popękać głowica
zajxt
Początkujący
 
Posty: 53
Miejscowość: chruszczewka

26 Paź 2010, 19:15

słyszałem że w ferrari F420 też :mrgreen:
poza tym kolega kupuje inną generacje :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Iron Drift King - drifting dotarł do… kopalni!
    Drifting podbija świat. Ta nietypowa dyscyplina motorsportu dociera do różnych zakątków globu. W ostatni weekend zawitała nawet do dawnej kopalni odkrywkowej w Niemczech. Drugie miejsce na międzynarodowych zawodach ...
    [C] Cruze 1,8 / Elantra V 1,6 / 3 II 2,0 / Fluence 2,0
    Podstawowe kryteria zestawienia: - sedan segmentu C - silnik benzynowy o mocy około 140KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2011 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Chevrolet Cruze 1,8 - 141KM - Hyundai ...

26 Paź 2010, 19:20

o dobrze że napisałeś o tym F420 właśnie miałem kupić taki auto
zajxt
Początkujący
 
Posty: 53
Miejscowość: chruszczewka

26 Paź 2010, 19:23

no ja też zerezygnowałem w ostatniej chwili ;)
co do silnika 2.5 to lepszy diesel to jedynie 2.8 :mrgreen:
ale 2.5 też zły nie jest :wink:

BTW jeśli ktoś mi pokarze diesla z przebiegiem 100-150 kkm bez mikropęknięć głowicy to będe do niego mówił do końca życia mistrzu :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

26 Paź 2010, 19:27

Jak ma latać do pracy i na grzyby to z takim przebiegiem będzie mu długo chodził
zajxt
Początkujący
 
Posty: 53
Miejscowość: chruszczewka

26 Paź 2010, 19:29

Właśnie miałem zapytać o 2,8 tdi osiągi spalanie itp co do reduktora Super Select to chyba macie rację warto poszukać skoro więkoszość jazdy to asfalt choć ES bardziej trwałe"ponoć".
Panowie jeśli jeszcze jakieś uwagi piszcie chłone jak gąbka
jawa77
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: śląsk

26 Paź 2010, 19:58

2.8 lepsze od 2.5 z racji posiadania rozrządu na łańcuchu, troche mocniejsze, pali litr więcej :mrgreen:
co do reduktora to w zasadzie nie ma różnicy wielkiej ;) ale mechaniczną blokade posiadają zwykle SS, trochę popierniczone podciśnienie w w SS ale raczej bezawaryjne,
reszta w zasadzie jak w każdym aucie, jeśli nie było topione i bite to w zasadzie nie wiele jest do zepsucia :mrgreen: fajny w tym aucie jest automat, jak uda się trafić na zdrowy to spokojnie bierz i nawet się nie zastanawiaj, jedna z lepszych konstrukcji i jeśli ktoś zmieniał w nim olej to bedzie latał dłużej niż silnik :mrgreen: uważaj co by nie wtopić w anglika, jeśli nie był zrobiony na prawde na tip top o będą problemy wcześniej czy później. ogólnie miła niewielka terenówka, która nawet daje rade w terenie, choć trzeba się troche hamować bo przednie zawieszenie jest dość delikatne (w porównaniu np z Patrolem) za to na drodze jeśli drążki i amory sprawne o wiele się lepiej prowadzi :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

26 Paź 2010, 21:48

A Pajero nie ma przypadkiem tego samego automatu co bodajże Terrano?
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

26 Paź 2010, 21:59

toyota LC i kilka innych japonckich autek ;) tylko oprogramowanie inne ;) a skrzynka Assina :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

27 Paź 2010, 07:19

No wiedzialem że gdzieś coś :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

28 Paź 2010, 19:28

Śmiało mogę polecić koledze Pajero. Mam,używam i jestem zadowolony.
maranath
Nowicjusz
 
Posty: 23
Miejscowość: podkarpacie