2.8 lepsze od 2.5 z racji posiadania rozrządu na łańcuchu, troche mocniejsze, pali litr więcej
co do reduktora to w zasadzie nie ma różnicy wielkiej
ale mechaniczną blokade posiadają zwykle SS, trochę popierniczone podciśnienie w w SS ale raczej bezawaryjne,
reszta w zasadzie jak w każdym aucie, jeśli nie było topione i bite to w zasadzie nie wiele jest do zepsucia
fajny w tym aucie jest automat, jak uda się trafić na zdrowy to spokojnie bierz i nawet się nie zastanawiaj, jedna z lepszych konstrukcji i jeśli ktoś zmieniał w nim olej to bedzie latał dłużej niż silnik
uważaj co by nie wtopić w anglika, jeśli nie był zrobiony na prawde na tip top o będą problemy wcześniej czy później. ogólnie miła niewielka terenówka, która nawet daje rade w terenie, choć trzeba się troche hamować bo przednie zawieszenie jest dość delikatne (w porównaniu np z Patrolem) za to na drodze jeśli drążki i amory sprawne o wiele się lepiej prowadzi