REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
jak to diagnozował? bo moduł a immobiliser to 2 różne rzeczy, a może poprostu się rozkodował kluczyk i należy go tylko przypisać do sterownika? nie masz drugiego kluczyka? Gdy kręcisz rozrusznikiem to miga jakaś kontrolka z kluczykiem?rrossa napisał(a):- w wyniku awarii uszkodzony został jakiś moduł elektroniczny, przez co kluczyk nie komunikuje się z immobilajzerem,
nie polecam takich zabiegow bo nie zawsze jest to opłacalne, sam kilka razy utopiłem kilka stowek i wraz nie odpalało więc pewności w takim przypadku nie ma.rrossa napisał(a):Proponowane przez w/w mechanika rozwiązanie (naprawa):
- wymiana kompletu: kluczyków, stacyjki, zegarów i jakiegoś modułu chyba współpracującego ze silnikiem,
- wszystkie elementy mają koniecznie pochodzić z jednego auta, aby pasowały do siebie i wspomniany moduł ma posiadać te same numery, aby również uniknąć błędu i aby wszystko do siebie pasowało.