Mocna benzyna do 50 tysięcy

14 Gru 2016, 19:13

teraz doczytałem to:
Pionek napisał(a):A co do TSI, to jest to samo badziewie co THP czy Ecoboosty

Ecoboosty sa znacznie lepsze od TSI i THP gdzie 1,6 tanio i spokojnie wyciąga ponad 200 kucy i nie sypie się w serii jak ww.
Jeden z lepszych jeśli chodzi i downsizing :ok:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

14 Gru 2016, 19:31

Ecoboosty mają spory zapas mocy właśnie ;)
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

14 Gru 2016, 19:51

Zwracając się do autora wątku pragnę zauważyć że nikt na Ciebie nie naskoczył. Zaskoczyło ciebie właśnie ze stwierdzono iż swoją listę musisz obciąć o 90 procent pozycji gdyż znajdował się na niej vag i zasadniczo tylko vag. Kolego jeżeli chcesz kupić badziewie to je kup a nie szukaj powierników swojego nieszczęścia. Pamiętaj jedynie ze filiżanka nespresso Clooney'a z ciebie nie zrobi. Tak samo większe felgi nie spowodują że golf przestanie być g.. dla mas. Ale dla dobra szacownych marek samochodów i aut z duszą lepiej by było aby ludzie Twojego pokroju jeździli golfem czy inna cupra.
diddy79
Zaawansowany
 
Posty: 524
Prawo jazdy: 14 04 1999
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Renault Talisman
Silnik: 1,6 dCi 160 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2018

14 Gru 2016, 21:35

Alfa i jej dusza :naughty: :lol:

Naczytaliście się pierdół i myślicie, że mając starą Alfe w skórach, macie klase premium :lol: :lol: :lol:
Ostatnio edytowany przez Marcin1327, 14 Gru 2016, 21:38, edytowano w sumie 1 raz
Marcin1327
Nowicjusz
 
Posty: 27
Prawo jazdy: 20 04 1970
Auto: brak
Paliwo: Benzyna

14 Gru 2016, 21:37

Hmm. Golf i jego felgi. A przepraszam golf i jego subwoofer
diddy79
Zaawansowany
 
Posty: 524
Prawo jazdy: 14 04 1999
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Renault Talisman
Silnik: 1,6 dCi 160 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2018

14 Gru 2016, 21:42

O czym ty mówisz? Nie porównuj wiejskiej trójki czy czwórki do nowego GTI czy Rki, na która nie kazdy moze sobie pozwolić

Byłem nieraz na zlocie VI i VII R i wszyscy właściciele mają dystans i wiedzą, ze to tylko Golf i że powinni się cieszyć, że w ogóle jeździ, ale to jest ten dystans. Nikt nie robi z Golfa bóstwa ani samochodu z duszą jak zardzewiała i obśmiania wszem i wobec Alfa. Golf ma być tanim autem masowo produkowanym, z dobrym wykonaniem wnętrza z bardzo dobrymi osiągami za małą kasę. Nikt nie oczekuje po 2.0 300KM silnika na miarę mercedasa beczki.

Ma to być powszechny hot hatch, który daje frajdę z jazdy. Nie oszukujmy się, osiągi lekko porobionej nowej Rki są kapitalne i sam byłem świadkiem gdy niszczy Ferrari spod świateł czy idzie równo z A45, której cena jest 2.5 wyższa.

Szukam auta na rok, maksymalnie dwa lata. Żeby pojezdzic, mieć frajdę, nie wyglądało jak auto dziadka i tyle, sprzedać i martwić się dalej. Nie przywiązuje wagi do auta, nie mają one ani duszy ani nie wiem czego tam jeszcze. Ma jeździć, wyglądać (gusta) i w środku być komfortowy. Ceny aut tak spadają, że nieopłaca się trzymać auta dłużej niż 2 lata.
Marcin1327
Nowicjusz
 
Posty: 27
Prawo jazdy: 20 04 1970
Auto: brak
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota S-FR Concept
    Koncepcyjne coupe S-FR jest dowodem na to, że napęd na tylną oś przez lata będzie znakiem rozpoznawczym sportowych samochodów Toyoty. Tym bardziej, że marka bierze pod uwagę wprowadzenie subkompaktowego coupe do produkcji. ...

14 Gru 2016, 21:47

Szczytem osiągnięć jest wygranie spod świateł? Ile masz lat, 13? Na pierwszym zakręcie ten Golf by wypadł a Ferrari zredukowało, puściło ogień z rury i pojechało dalej...
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

14 Gru 2016, 21:53

dzida napisał(a):Ecoboosty sa znacznie lepsze od TSI i THP gdzie 1,6 tanio i spokojnie wyciąga ponad 200 kucy i nie sypie się w serii jak ww.


Co nie znaczy, że nie sypie się w ogóle - coraz więcej dwulitrowych Ecoboostów ulega zatarciu przy śmiesznych przebiegach (jakieś problemy z panewkami - podejrzewam, że wystarczy nie słuchać producenta i wymieniać olej z głową, tj. co 10 tys. km i takich przypadków byłoby o wiele mniej).
Jak downsizingowy motor to najlepiej nowy, chyba, że koszty napraw nie grają roli (a pewnie grają, skoro autor myśli o używce).
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

14 Gru 2016, 21:55

Wg mnie dalsza dyskusja z autorem nie ma sensu ;)


łysy30 napisał(a):coraz więcej dwulitrowych Ecoboostów ulega zatarciu przy śmiesznych przebiegach

a tego przyznam się szczerze nie słyszałem ale do zbdania :ok:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

14 Gru 2016, 21:59

Co do ecoboostów, to dobry temat. Generalnie też myślę nad Fiesta ST, która jest w tym budżecie praktycznie, że nowa. Tylko, nie wiem co o niej myśleć. Takie troche Polo GTI.
Marcin1327
Nowicjusz
 
Posty: 27
Prawo jazdy: 20 04 1970
Auto: brak
Paliwo: Benzyna

14 Gru 2016, 22:01

Nikt nie robi z Golfa bóstwa ani samochodu z duszą


Sam to zrobiłeś i wymagasz tego od "nowego" auta

jakość ale tez dusza, wygląd i charakter


a później znów zaprzeczasz

nie mają one ani duszy ani nie wiem czego tam jeszcze.


To jak jest w końcu?
BTW to kup sobie tego golfa z duszą i pokazuj małoatom na światłach, że jesteś od nich "lepszy". Nie wiem tylko po co w ogóle zakładasz temat i tracisz czas własny oraz innych użytkowników jeśli już wybrałeś samochód i zdążyłeś go wyidealizować.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

14 Gru 2016, 22:10

dzida napisał(a):a tego przyznam się szczerze nie słyszałem ale do zbdania


Info od kolegi, który swojego Focusa mk2 serwisuje w ASO Forda i jest z mechanikami na Ty (tak bywa jak się jeździ dieselkiem 5km do pracy w korku) - sam byłem tym zaskoczony, bo myślałem, że to bardzo udany motor.

Marcin1327 napisał(a):Nikt nie oczekuje po 2.0 300KM silnika na miarę mercedasa beczki.


Jedno mogę powiedzieć - jeździ się tym rewelacyjnie :ok:
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

14 Gru 2016, 22:19

Ja zdecydowanie proponuję Megane RS:
http://autowizja.pl/2015/07/renault-meg ... orownanie/

Cytat: "Największa różnicę widać jednak na torze, kiedy to Megane jest zdecydowanie szybsze od Golfa. Lżejsze nadwozie, nieco wydajniejsze hamulce i dużo lepsze zawieszenie (Golf ma niezłe, ale w porównaniu do Megane wypada blado) pozwalają na pokonanie kolejnych szykan zdecydowanie szybciej i zwinniej."
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

15 Gru 2016, 09:57

Marcin1327 napisał(a):Nie porównuj wiejskiej trójki czy czwórki do nowego GTI czy Rki, na która nie kazdy moze sobie pozwolić


Kolego. czy ty naprawdę uważasz że skoro w taki czy inny sposób zdobyłeś 50 tys na samochód to my tutaj pokłony będziemy bić. I czy naprawdę uważasz że jeżeli ktoś jeździ starszym - tańszym samochodem to 50 tys przyśpieszy mu puls, zzielenieje zazdrości i pójdzie z kamieniem u szyi nad staw. Kolego (a zasadniczo chłopcze i młodzieńcze) powiem krótko jesteś idiotą ale zrozumiesz to za lat 10. A na chwilę obecną przypominam że ten golf trójka i czwórka też parę lat temu 50 tys kosztowały. A ten twój GTI czy R też nie będzie nowy tylko mocno używany i ten kto Tobie będzie go sprzedawał spojrzy na ciebie z takim samym politowaniem i wyższością jak ty właśnie patrzysz na kierowce golfa 3 czy 4. On już się nacieszył a biedny polaczek się ślini na złom.
diddy79
Zaawansowany
 
Posty: 524
Prawo jazdy: 14 04 1999
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Renault Talisman
Silnik: 1,6 dCi 160 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2018

15 Gru 2016, 10:36

Ech, ludzie tutaj maja straszny brak dystansu do pewnych spraw. Złe odebrałeś moja odpowiedz. Chodzi o to ze kolega porównał Golfy do subwoofera. Takie patenty kojarzą sie przynajmniej w moim mieście ze starszymi Golfami na rejestracji GWE albo Passatami w Tdi albo BMW E36. Wszystkie te modele zebrały niechlubna opinie właśnie przez to ze są niepodatne na usterki, a jednocześnie tanie. Jednak to dobre auta i każdy takie w życiu powinien mieć - gdyby nie były dobre nie miałyby tylu zwolenników. Kwestia tylko stanu umysłu i jak właściciel nim będzie zarządzać czy zrobi wiejski wóz spod remizy czy na starcie uzna ze Golf 4 w 1.9 sportowym autem nie będzie i nawet Mugen czy Ulter w tym nie pomogą. I tak wiem, golf 6 i 7 za 10 lat będą na tej samej pozycji, ale ja chce te auta dziś nie za 10 lat. Kolejna sprawa, mnie tez nie stać na nowe, o którym wspomniałem w poście.
Marcin1327
Nowicjusz
 
Posty: 27
Prawo jazdy: 20 04 1970
Auto: brak
Paliwo: Benzyna