Mocna benzyna za ok 10 tys

02 Lis 2018, 18:16

Raziel11 napisał(a):Od 12-14tys za podstawowa wersje w Golfie i A3


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Większej głupoty dzisiaj nie słyszałem. No ale dopiero 17, może jeszcze ktoś przebije
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

02 Lis 2018, 18:28

No tak zaraz mi wkleisz linki golfow po 9 tys
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1478
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

02 Lis 2018, 19:00

Nie muszę, ogłoszenia z golfem iv za kwotę 12+ zliczysz na palcach jednej ręki. Pisanie więc, że to minimum jest delikatnie mówiąc głupie
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

02 Lis 2018, 19:30

Panowie nie wyznaje się w golfach a jestem teraz na mikro telefonku i trudno mi zerfikować więc co jest z nimi? Próbowałem coś wystukać to powyżej 12k.wskakuje jedna szt.taka za zdjęciem z jakiejś wystawy...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10820
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

02 Lis 2018, 19:45

a ja naliczylem:
26 sztuk powyzej 12tys
6 sztuk między 10 a 12tyś
15 sztuk między 8 a 10tyś

ja rozumiem ze wiekszosc z was by takiego golfa nie chciala za darmo ale taka jest rzeczywistosc, ponizej tych 11 tyś to same strupy
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1478
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

02 Lis 2018, 19:50

Invi napisał(a):W volvo masz też 2.0T w s40/v40, które jest bardzo udane

BTW w takiej kasie szukałbym raczej prostego silnika o większej pojemności niż turbo. Przy doładowanym silniku masz potencjalnie drogą turbinę a do tego masę węży itd.


Dzięki za propozycje, Volvo spoko ale te modele z tych lat żeby budżet starczył na jakiś dobry egzemplarz, nie przekonują mnie :/
A poza tym koszty nie będą wyższe niż w takim Golfie? nie mówie o turbo ale zawias i inne rzeczy?

A co to znaczy pojemność? ja chce coś co ma te 7,5-8 sek do setki, tak mówiąc wprost..Golf z 1,8T mi to zapewni
1,8 zwykłe już gorzej.
Poza tym w golfie jak będzie ok zrobie soft i mam na prawdę konkretne auto.


Dobra to ostatecznie ile trzeba mieć kasy na coś szybszego z grupy VW?
coś co ma pod maską 1,8T? chociaż Passatów się boje bo podobno tragicznie drogie zawieszenie. Wolę coś kompaktowego

Prosty silnik hm.. 1,8T nie jest prosty?
Samograj
Nowicjusz
 
Posty: 5
Auto: Fiat Punto
Silnik: 1,2
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak poruszać się po kierownicy?
    Prawidłowe ułożenie rąk na kierownicy ma zasadniczy wpływ na bezpieczeństwo jazdy, ponieważ właśnie dzięki niej kierowca ma kontrolę nad układem kierowniczym i zawieszeniem. Tylko prawidłowe trzymanie koła kierownicy umożliwia ...

02 Lis 2018, 19:53

Samograj napisał(a):Prosty silnik hm.. 1,8T nie jest prosty?


Dwa rozrządy, takie sobie głowice, 5 zaworów na cylinder, do tego turbo gdzie jak wężyk się wypnie to tracisz połowę mocy - to nie jest definicja prostego silnika. Oczywiście mówię o tamtych latach, a nie porównuję do TSI.

Volvo będzie nieco droższe, to jednak bardziej "premium". Chociaż tutaj zależy na jak zajechane auta trafisz, bo wystarczy że będzie przepływka, sonda czyt kat do wymiany i też polecisz. A zawieszenia czy hamulców nie robisz co miesiąc.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

02 Lis 2018, 19:59

No tak ale np Pionek podał przykład Volvo 2,4T który ma 5 cylindrów zgadza się? to chyba jest jeszcze bardziej skomplikowany?
albo 2,7T w Audi?

a czy on nie powstał na bazie podstawowego 1,8?


Panowie, a takie coś? niby tańszy ale ja już nie wiem za ile warto szukać?

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Samograj
Nowicjusz
 
Posty: 5
Auto: Fiat Punto
Silnik: 1,2
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

02 Lis 2018, 22:24

Raziel11 napisał(a):26 sztuk powyzej 12tys

A możesz zdradzić na którym portalu netowym...?
pytam bo dotarłem do kompa, sprawdzam aledrogo, olx i otomłoto a tu lipa.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10820
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

03 Lis 2018, 09:50

Samograj napisał(a):Volvo spoko ale te modele z tych lat żeby budżet starczył na jakiś dobry egzemplarz, nie przekonują mnie :/
A poza tym koszty nie będą wyższe niż w takim Golfie? nie mówie o turbo ale zawias i inne rzeczy?


Volvo S40 be, a golf iv już spoko, dziwny gust.
BTW, co do kosztów. Jeśli robi Ci różnicę np 20zł na amortyzatorze, który wymienisz co kilka lat to nie wiem po co jest ten temat.
Wymyśliłeś sobie te 7,5-8 do setki, gdzie ten parametr w codziennym użytkowaniu jest całkowicie zbędny więc, chcesz szybkie auto za małą kasę więc oczywistym jest, że będzie wymagało inwestycji i napraw.

Samograj napisał(a):albo 2,7T w Audi?

a czy on nie powstał na bazie podstawowego 1,8?


Dwa zupełnie inne silniki

Samograj napisał(a):No tak ale np Pionek podał przykład Volvo 2,4T który ma 5 cylindrów zgadza się? to chyba jest jeszcze bardziej skomplikowany?


Pod względem zastosowanych rozwiązań nie.

Weź pod uwagę, że uparłeś się na golfa, który ma w tym kraju grupę docelową jaką ma. Szukając np. volvo o wiele łatwiej znaleźć zadbany egzemplarz.

[link do oferty na Olx wygasł]

Nie ma żadnej "kategorii", w której golf iv przebija to auto
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

03 Lis 2018, 12:54

Napiszę ogólnie tak żeby nie dostać ostrzeżenia :mrgreen: Dla mnie posiadanie wyliczonej kasy na zakup taniej i starej turbawki jest max poroninym pomysłem. I gdybyśmy sibie zakładali jazdę z punktu a do bna tym co prznosi seria to pół biedy bo jak trafimy to coś pojeździmy jak nawet ucieknie nam trochę mocy. Ale jak myślimy o modach to o czym my tu dyskutujemy...o używkach?!! O tym że coś wytrzymuje tyle tyle?!!! Prawda jest taka że podkręcając turbo zwiększamy ciśnienie doładowania a co za tym idzie coś co jeździło na włosku teraz poleci rajtnał...może być to sprzęgło bo po 10właścicielu jest chińska podróba albo puści dolot mający 15lat albo heble pójdą w pizd...u. do tego jeszcze są świece, cewki no i silnik gdzie wystarczy że głowica ma duży nalot i zawory z wałkami i regulacjami są wyjechane a z maszych przyrostów będzie d..a...bo mocsię pojawi ale nm już nie. Nawet za 10k jak bym polecał 10lat młodszego i prostrzego colta turbo to też bym zaznaczył że budżet jest na styk. A tu rozmawiamy o autach starych często z przebiegami 250k.km. Ta opcja auta przy takim budżecie to taka sama fikcja jak bmw za 10k...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10820
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

03 Lis 2018, 19:22

Moim zdaniem przesada, Colt też może tak samo polecieć, poza tym nie ten budżet na colta który chodzi po 16-18 tys...
Poza tym no to co? autor ma kupic Astrę 1,4?
Po prostu trzeba się nastawić ze jak auto miało 150 koni naście lat temu czy 20..to korzystało się z mocy i tyle, z resztą w Colcie też, wszędzie.
Zwykłą Fabią jeździ dziadziuś do kościółka ale Fabią RS jeździ ktoś inny itd..

Każdy kupuje pod siebie jeden kupi 1,9 tdi klekoczące a inny 1,8T
To ile takie auto ma kosztowac? 30 tys żeby było zdrowe?

Jak moc ucieka to na forach już książki pisali dlaczego, do tego części na każdej poczcie niemal, tysiące poradników..bezsensu
ja szukałem Audi TT fakt że ciężko coś znaleźć ale 20 letnie auta kosztują po 16 tys i co nikt tego nie tyka?

Jak dla mnie dobra opcja jeśli ktoś jest wytrwały i będzie szukał konkretnego ogłoszenia, łatwo nie będzie ale bezsensu kupować nie wiem 1,4 silnik bo bedzie w lepszym stanie.

Wiesz tym sposobem patrząc to co robią te Saaby 900 turbo w ogłoszeniach z 93 roku np..

Invi napisał(a):Dwa zupełnie inne silniki

chyba mu chodziło o to że z 1,8 20V powstał 1,8 turbo 20V
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

03 Lis 2018, 21:07

Pionek ale nie zrozumiałeś o co mi biega...3/4 osób mających 10k na szybkie 1,8t nie ma już kasy na serwis zgodny z wymaganiami podkręcanych aut. I może być milion poradników ale to nie zmienia faktu że trzeba przygotować coś w serii żeby jechało po modach. To zazwyczaj przy wartości rynkowej tego auta jest abstrakcją dla użytkowników.

Co do czt to dlatego go podałem bo bałbym się go polecić przy budżecie 10k jako pewniak a jest to małe auto, często używane jako 3ecie w domu z o wiele mniejszymi przebiegami i dużo młodsze.
I za 18k to co podajesz jest w 100% temat nie do sprzedania.
Ceny zaczynają się od 10k gdzie za 13-14k będzie coś zarejestrowane w pl.bez żadnych modów. Chociaż po modach tez nie ma co liczyć na wielkie zmiany w cenie.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10820
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

04 Lis 2018, 00:24

Invi napisał(a):Weź pod uwagę, że uparłeś się na golfa, który ma w tym kraju grupę docelową jaką ma. Szukając np. volvo o wiele łatwiej znaleźć zadbany egzemplarz.

[link do oferty na Olx wygasł]

Nie ma żadnej "kategorii", w której golf iv przebija to auto


Może auto fajne, silnik zacny ale wizualnie z zewnątrz nie...
To samo co Octavia, beznadzieja, kolejna generacja jest spoko czy te nowe np S60 :P

Natomiast tego typu niestety odpada :/
No ale pytanie w tym ogłoszeniu też jest sporo wyświetleń tzn że co? jakoś nikt tego nie bierze, może trochę mniej niż ten golf ale auto tak tanie i powinno się sprzedać no nie?

Invi napisał(a):Wymyśliłeś sobie te 7,5-8 do setki, gdzie ten parametr w codziennym użytkowaniu jest całkowicie zbędny więc, chcesz szybkie auto za małą kasę więc oczywistym jest, że będzie wymagało inwestycji i napraw.
No niby tak ale, auto które ma 8 sek do setki inaczej się zbiera przy wyprzedzaniu tira niż takie które ma 11 zgadza się? ta moc cały czas "działa", po prostu nie chce kolejnego muła który tylko troszkę będzie lepiej jechał niż moje obecnie Punto :D

A co powiecie na takiego Opla?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Od razu dodam że interesuje mnie raczej turbo-benzyna bo jakoś tak chce poczuć ten niuton a za dieslami nie przepadam i to za taką kasę z milionowymi przebiegami.
Golf nie musi być ale za Octavię czy takie Volvo S40 dobre na auto dla taxówkarza podziękuje.
Ja chce jakiś taki kompakt zrywny i tyle..może być Focus ST ale on nie ma turbiny i chyba słabo się zbierają.

I nie wykluczam podciągnięcia mocy ale jak się nie uda nic znaleźć zdrowego, chociaż postaram się to po prostu pojeżdżę fabryką nawet taką słabą.
Co do Colta, fajny ale faktycznie nie ma tych aut w ogłoszeniach w takim budżecie specjalnie no i jest ich mało, tak jak mówiłem nie chce gdzieś daleko po auto jechać.

Tu jest np taki ale nie mój budżet i daleko :/

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Samograj
Nowicjusz
 
Posty: 5
Auto: Fiat Punto
Silnik: 1,2
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

04 Lis 2018, 11:01

Samograj napisał(a):No niby tak ale, auto które ma 8 sek do setki inaczej się zbiera przy wyprzedzaniu tira niż takie które ma 11 zgadza się? ta moc cały czas "działa", po prostu nie chce kolejnego muła który tylko troszkę będzie lepiej jechał niż moje obecnie Punto :D


Nie do końca, liczy się charakterystyka silnika a nie moc. To "zbieranie się" to w sumie nie moc a moment obrotowy. Dlatego, teoretycznie słabszy diesel ma w na co dzień użytkowanym zakresie obrotów większy nm niż wolnossący benzyniak.
Parametr 0-100 to tak naprawdę moc w górnym zakresie obrotów, w którym na co dzień nie jeździsz.

Samograj napisał(a):A co powiecie na takiego Opla?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... e72cb650ae


Wygląda jak typowe auto od handlarza. IMO coś tam z przodem mogło się dziać.
BTW wsiądź najpierw do takiej astry i pomyśl czy jesteś w stanie zapłacić za to 12k (już o reszcie kosztów nie mówię).
Dla mnie, to auto w każdej wersji jest tylko dupowozem i nie warto płacić za nią więcej niż te 6-7k. Tandeta i tyle, twarde plastiki, wszystko trzeszczy. Swoją drogą to było sporo wersji bez regulacji kierownicy i np. ja nie mogę wygodnie tam usiąść. Jeśli ustawię fotel tak żeby coś widzieć to kolana mam po bokach kierownicy, w życiu nie jechałem tak niewygodnym autem (186cm)
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km