Za 1500 zł da się kupić coś dość ogarniętego, koniecznie z gaźnikiem Fos lub Weber, Aisan porażka - mało kto potrafi to ogarnąć i wyregulować. Kuzyn kupił swojego za 400 zł, wymieniłem na starcie termostat, uszczelkę pod głowicą wraz ze szpilkami (120 zł łącznie) i póki co zrobił nim 15 tyś dokładając 20 zł na nową pompkę paliwa, 15 zł na pompkę tylnego spryskiwacza i 25 zł na komplet nowych dysz do gaźnika wraz z ośką pływaka i kompletem uszczelek gaźnika. Kobita założyła do niego nowe zawieszenie na przód, 4 nietanie zimówki po jednym sezonie
( Dayton DW510 i Barum Polaris 2) i audio warte ~300-350 po czym kupiła inny samochód z LPG a tego chciała zezłomować bo kabel od masy nie był dokręcony do ramy, latał luźno i alternator nie ładował żadnego akumulatora
![Laughing :lol:]()
Więc zakup w 100% udany.
"Bo 700 w CC to jest gówniany motor,co chwile jakieś usterki" - ale motor ten jest tak banalnie prosty że byle kto to naprawi a ceny części wręcz śmieszne. Wymiana popychaczy hydraulicznych, wałka rozrządu, cewki, modułu, świec, kabli, oleju, filtrów, czujnika położenia wału i elektromagnesu rozrusznika wraz z uszczelkami : pokrywy klawiatury, miski olejowej, rozrządu, kolektora wydechowego i termostatu wyszła mnie dokładnie 420 zł i zajęła pół dnia. Więc za tyle nowych części to jest naprawdę niewiele.
Pełno tego po szrotach więc wszystko dokupisz za grosze. Słaby jest, no cóż, jak dla kogoś dojeżdżającego do pracy gdzieś niedaleko to całkiem niezła propozycja jak za te pieniądze. Do 900 podobnie się ceny mają, z tym że tutaj już inaczej pracuje bo to jednak już 4 tłoki. Jak Ci się uda znaleźć 900 za tą kwotę to bierz
![Smile :)]()
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."