Muzyk szuka auta z dużym bagażnikiem :)

01 Cze 2015, 15:44

Cześć Wam!

To moja pierwsza wizyta na tym forum, więc bądźcie łaskawi gdyby co ;)

Jak w temacie - jestem muzykiem i szukam auta, które będzie spełniało wymaganie zmieszczenia elektrycznego pianina w bagażniku wzdłuż lub na szerokość, bez konieczności kładzenia siedzeń pasażerów z tyłu. Pianino w pokrowcu mierzy 1335 mm. Już trochę się naszukałem i jak dotąd nic poza pickupami nie wchodzi w grę. Najbliżej z "normalnych" aut, znalazłem Volvo XC90, jednak tam długość bagażnika (wg autocentrum.pl) to 1252 mm i, jak sądzę, to wymiar "po podłodze". Kiedyś był Ford Taurus, który miał bardzo długi bagażnik (w kombi oczywiście ;) ), w ogóle to marzę, żeby kiedyś nabyć Chevroleta Caprice Wagon Station z 80' lat, ale póki co szukam realnych opcji na auto, od 2004 wzwyż.

Będę wdzięczny za każde rzeczowe odpowiedzi i porady ;)
matthewwit
Obserwowany

Prawo jazdy: 09 12 2007
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Audi A4 B5
Silnik: 1.8 125KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

01 Cze 2015, 15:49

A! Dodam tylko, że planuje wydać 20-30 tys. i nie chcę busa - typu T4, czy Vito. Najlepiej jakby było to auto kombi/terenowe/SUV coś w tę stronę :)
matthewwit
Obserwowany

Prawo jazdy: 09 12 2007
Auto: Audi A4 B5
Silnik: 1.8 125KM
Rok produkcji: 1996

01 Cze 2015, 16:11

matthewwit napisał(a):Jak w temacie - jestem muzykiem i szukam auta, które będzie spełniało wymaganie zmieszczenia elektrycznego pianina w bagażniku wzdłuż lub na szerokość, bez konieczności kładzenia siedzeń pasażerów z tyłu

Żadne kombi tyle nie zmieści, chyba że takie coś ;)
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Szukaj VANa np.
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

01 Cze 2015, 18:57

XC90 w tym budżecie to spacer po polu minowym, kupić kupisz oczywiście ale sporo do niego wsadzisz zanim zacznie jeździć.