Na bank uszczelka pod głowicą?

19 Lut 2011, 18:23

Witam wszystkich. Jestem laikiem więc proszę o wyrozumiałość. Problem dotyczy samochodu Golf 3 TD, otóż zaobserwowałem zanik płynu chłodzącego w układzie, na bagnecie oleju jest za dużo (dolewałem) więc pytanie brzmi:
Czy za duża ilość oleju może doprowadzić do takiego wzrostu ciśnienia że opaski przewodów płynu nie wytrzymują i płynu ubywa, czy jest to na milion procent uszczelka? Dodam że samochód nie pali na biało i pod korkiem nie ma żadnego osadu. Niestety nie mam teraz dostępu do auta więc nie sprawdzę pęcherzy powietrza w zbiorniku wyrównawczym. Czy gdy spuszcze nadmiar oleju i doleje płynu to coś to "da"? Szczerze dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
polska123
Nowicjusz

Miejscowość: Gdańsk

19 Lut 2011, 18:33

polska123 napisał(a):, na bagnecie oleju jest za dużo (dolewałem)

Tylko jaka masz pewnośc ze jak dolewałes olej to nie wlałes go za duzo... :?: :?:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

19 Lut 2011, 18:52

Migi60 napisał(a):
polska123 napisał(a):, na bagnecie oleju jest za dużo (dolewałem)

Tylko jaka masz pewnośc ze jak dolewałes olej to nie wlałes go za duzo... :?: :?:

Jest po prostu taka możliwość że wlałem go za dużo. Problem tkwi jednak w pytaniu czy za duża jego ilość może doprowadzić do ubytku płynu w/w opisany sposób?
polska123
Nowicjusz

19 Lut 2011, 19:22

polska123 napisał(a): Problem tkwi jednak w pytaniu czy za duża jego ilość może doprowadzić do ubytku płynu w/w opisany sposób?

A co ma piernik do wiatraka.... :?: :?: Większy poziom oleju w silniku nie ma zadnego wpływu na poziom plynu w układzie chłodzenia i vice versa.... :!: :!: