witam
serdecznie wszytkich. To mó pierszy post
tu. Zatem w nowym , dwuletnim aucie, bezwypadkowym, na tym samym odcinku drogi przebywanym od lat, auto nagle przy zjeździe z górki już tak szparko nie chce się toczyć w dół i spowalnia. Jaka może być przyczyna? POzdrawiam serdecznie wszystkich
serdecznie pozdrawia
jarrro
nie byłem stróżem ognia w fajce swej
Cześć ! Ja tu też jestem po raz pierwszy . Więc w tym twoim nowym , nie wiecieć dlaczego dwuletnim aucie , nie wiedzieć jakim !!!! , jeżdzonym po tej samej drodze od lat ( dziesięciu ? ) mogą lekko blokować hamulce .
No dwa lata to też troche czasu .
P.s. Wybaczcie mi te słowa . Jestem mechanikiem i jak słysze coś podobnego to ..........
bonifacy napisał(a):P.s. Wybaczcie mi te słowa . Jestem mechanikiem i jak słysze coś podobnego to ..........
Ja nie jestem mechanikiem a jak takie coś słysze to ech...
No właśnie podaj marke/model/rok... itp. ...
Wiadomo jeśli to będzie usterka często spotykana przy danym modelu to na odległość można coś doradzić ale jeżeli coś nietypowego to bez obejrzenia okiem mechanika ciężko coś powiedzieć...
Witam
Dzięki za humorystyczne odpowiedzi, ale wydaje mi się,żę każde auto jest tak samo zbudowane. Chodzi o hyundaia getza, właśnie dwa latka mu stukają i , szczerze mówiąc , nikt mu z tej okazji pod maskę nie zaglądał, bo przestraszyła mnie cena przeglądu- 550 zł. Wymieniłem tylko olej i filtry oleju. Ale ktoś mi mówił , że to może być hamulec ręczny. Jednym słowem należe Waszym zdaniem pojechaćdo mechanika?
BArdzo serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi
TOP 4 porad jak ograniczyć wydatki motoryzacyjne Koronawirus niesie za sobą konsekwencje gospodarcze i finansowe, także dla naszych portfeli. Najszybszym sposobem na przywrócenie równowagi w domowym budżecie są cięcia bieżących wydatków, np. tych związanych ...