Na Światłach od 17 kwietnia!

Co myślisz o jeździe z włączonymi światłami przez cały rok?

Jestem za
90
63%
Jestem przeciw
46
32%
Nie mam zdania
6
4%
Razem głosów : 142

16 Kwi 2007, 21:49

mam prawko od blisko 2 lat i od pierwszej samodzielnej jazdy wlaczam swiatla. wiem ze jestem lepiej widoczny nawet pod slonce i kierowca jadacy samochodem z naprzeciwka jest w sanie szybciej mnie zauwazyc. obecnie mam swoje trzecie auto, we wszystkich mialem automatyczny wlacznik swiatel, kosztyje to mniej niz mandat a ulatwia zycie- polecam
adam-bmw
Nowicjusz

17 Kwi 2007, 08:41

Domestos zgadzam się w 100%. Jeżdżę już od 15 lat i rzeczywiście czasem, zwłaszcza w sezonie letnim "włosy do góry mi się podnoszą" jak widzę patafianów, którzy nie znając trasy (szczególny odcinek) wyprzedzają na trzeciego...... :shock:
spider
Nowicjusz
Awatar użytkownika

17 Kwi 2007, 09:17