Najlepsz hatchback do 25tyś

24 Wrz 2018, 22:06

Witam. Zwracam się do was bo jestem w trackie szukania auta dla siebie .
Ogólnie auto które szukam będzie użytkowane do pracy i jakieś wyjazdy w weekend maks z 100km .
Więc raczej decyduje się na benzynę niż na diesla . Autem będę poruszał się ja i moja dziewczyna i fajne aby miało w miarę dużo miejsca z przodu , z tyłu mało kto będzie siedział .
Auto musi mieć oczywiście 5 drzwi i w miarę już fajne wyposażenie i powyżej 2005r.
Słyszałem dużo negatywnych opini na temat aut wysokoprężnych , duże koszta wtrysków , pomp , dpf itd. Za bardzo nie wiem czy to prawda więc chcę się dowiedzieć też jaka różnica jest miedzy benzyną a diesel. Bo raczej wolałbym aby silnik nie był za głośny.
Zastanawiam się nad 3 autami :

BMW seria 1 E87 ogólnie siedziałem w tym aucie i dla mnie jest dużo miejsca . Lecz chcę się dowiedzieć jaka jednostka będzie najlepsza bo wiem że to auto ma swoje bolączki

Audi A3 8P Sportback z początku produkcji i myśle na 1.6MPI oraz 2.0 150km

Tutaj jednak dobrałem jeszcze jakieś kombi ewentualnie i myśle nad Audi A4 B7 2.0 benzyna albo 1.8t ?
Dejv9090
Początkujący
 
Posty: 54
Prawo jazdy: 09 07 2016
Auto: Mitsubishi
Silnik: 1.3
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

24 Wrz 2018, 22:19

A3 spokojnie dostaniesz bardzo zadbaną 2008_ z 1.6 w tym roczniku, dorzuc jeszcze Leona 2 z tym samym silnikiem, 2.0 FSI nie bedzie juz tak bezproblemowy ale to rowniez godny polecenia silnik, w zasadzie poza nagarem nie ma wiekszych problemow

Na A4 B7 z 1.8T zbyt mały budżet moim zdaniem
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

24 Wrz 2018, 22:22

Na Audi A4 B7 ile bym musiał dać jakbym chciał 2.0 benzyna albo 1.8t aby był w dobrym stanie .
Audi A3 1.6 MPI porusza sie w miarę ? czy jednak szukać 2.0 150km?

A BMW 1 E87 ?
Bo na E90 to mnie nie stać bo wiem że one chodzą po 30tyś i wyżej.
Dejv9090
Początkujący
 
Posty: 54
Prawo jazdy: 09 07 2016
Auto: Mitsubishi
Silnik: 1.3
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

24 Wrz 2018, 22:28

Dejv9090 napisał(a):Na Audi A4 B7 ile bym musiał dać jakbym chciał 2.0 benzyna albo 1.8t aby był w dobrym stanie .
Audi A3 1.6 MPI porusza sie w miarę ? czy jednak szukać 2.0 150km?


30-35tys na A4
A3 z 1.6 ma 11,8 do setki, 2.0 8,9 do setki roznica jest spora
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

24 Wrz 2018, 22:34

W tym audi a3 jednak warto wybrać i zaryzykować na silnik 2.0 150 . Duży koszt jest usunięcia nagaru ?
Czy jeszcze jakieś problemy ma ten silnik?
A powiesz coś na temat BMW e87 ?
Dejv9090
Początkujący
 
Posty: 54
Prawo jazdy: 09 07 2016
Auto: Mitsubishi
Silnik: 1.3
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

24 Wrz 2018, 23:01

600-700zł zależy od miasta, robisz raz na 40-50tyś km
Na temat BMW nie wypowiem sie, nie mam do czynienia z tą marką zbyt wiele
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Silnik 2.5 TFSI - International Engine of the Year 2013
    2,5-litrowy silnik TFSI otrzymał międzynarodowe wyróżnienie dla najlepszego silnika roku 2013 "International Engine of the Year", w kategorii jednostek od 2 do 2,5 l. Tak zadecydowało jury złożone z 87 dziennikarzy ...

25 Wrz 2018, 06:36

W BMW z tamtego okresu jest ogólnie problem z silnikami, nawet benzynowymi. Główną przyczyną w benzynowych silnikach są wadliwe łańcuchy. Najgorszy chyba jest ten podstawowy 1.6, pakowany później także do Citroenów.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

25 Wrz 2018, 07:50

Raczej nazwałbym to zużyciem materiału, skończyły sie juz dawno czasy dożywotnich rozrządów, teraz 200-250 i wymiana. Co prawda to prawda wymiana jest droższa od paskowego.
Najbezpieczniej i najtaniej wyjdzie 1.6 mpi jak chcesz cos mocniejszego to albo 1.8T albo bmw 1 1.8, 2.0 skoro Ci sie podoba
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16699
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

25 Wrz 2018, 08:07

Czyli wybierając między
Audi a3 2.0 150km a BMW 1 1.8 albo 2.0 to który jednostka będzie najbezpieczniensza przed niskim poziomem awaryjności. ?
Bo audi a4 b7 już odrzucilem bo nie kupię w tej kwocie tego aura
Dejv9090
Początkujący
 
Posty: 54
Prawo jazdy: 09 07 2016
Auto: Mitsubishi
Silnik: 1.3
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

25 Wrz 2018, 08:11

Kao akurat Twój przedmówca mówi o [...] czyli 200tyś.km.na jednym rozrządzie jest pobożnym życzeniem. Do tego problemy z pompą oleju i z vanosami. 3 lata temu kupowałem silnik do tego gówna to kosztował 50% drożej niż v8 do lexa Ls...i do tego był wybebeszony ze wszystkiego. Vanosy można było kupować hurtowo. A po zrobieniu i tak zżerał olej. Ogólnie takie "noł hał" bmkowców.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11003
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

25 Wrz 2018, 08:29

Dejv9090 napisał(a):Za bardzo nie wiem czy to prawda więc chcę się dowiedzieć też jaka różnica jest miedzy benzyną a diesel.


Poczytaj ten temat:
czy-na-pewno-stac-cie-na-diesla-vt88824.htm
Pod koniec masz kilka wpisów na temat BMW i tego jak wygląda serwis przy tej marce. Każdy jeden mój kolega po jakimś czasie (najczęściej, gdy przesiadł się do innej marki) przyznawał, że swoje BMW w zasadzie non stop naprawiał.
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

25 Wrz 2018, 08:31

Czytając opinie na temat tego auto BMW e87 to ... Chyba zdecyduje się na audi a3 8p 2.0 150km.. Bo na ten silnik za dużo negattwnych zdań nie ma oprócz tego zbierające nagaru.
Dejv9090
Początkujący
 
Posty: 54
Prawo jazdy: 09 07 2016
Auto: Mitsubishi
Silnik: 1.3
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

25 Wrz 2018, 09:01

Wg mnie na pewno lepsza opcja niż 1.6 jak nie będziesz zakładać LPG. Można przeboleć te kilkaset złotych. Ważne aby po zakupie to zrobić, bo jak pozalepiało wszystko, to bez ściągania głowicy się nie obędzie.
BMW kupiłbym tylko jakbym szukał radości z prowadzenia.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

26 Wrz 2018, 07:50

A może coś większego i myślałem nad alfa Romeo 159 ale dużo aut jest poniżej 20 tyś i i czasem mogę kupić jakiegoś już na wykończeniu.. i wtedy tylko 1.9 jtd 150 lub 120km
Dejv9090
Początkujący
 
Posty: 54
Prawo jazdy: 09 07 2016
Auto: Mitsubishi
Silnik: 1.3
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

26 Wrz 2018, 12:53

I wpakować kupę kasy w dieslowskie naprawy jak mój sąsiad w Saabie 9-3 z tym silnikiem.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010