
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Wszystko zależy od przeprowadzonej naprawy. Tu nie wiesz jak to było zrobione więc najlepiej by było zapytać nawet serwis Toyoty czy oni są w stanie sprawdzić całą geometrię nadwozia mierząc odpowiednie punkty. Zobacz sobie załączony plik.Rust napisał(a):Pytanie: czy sam fakt, że samochód miał pogiętą i potem naprawianą (wymienianą?) podłużnicę dyskwalifikuje taki zakup? Czy w ogóle warto zawracać sobie tym głowę i sprawdzać, czy szukać innego egzemplarza?
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Szukaj auta Z Europy nie ściąganego z USA ale budżet musisz mieć na pewno większy. Wtedy kupisz auto bez takich przygód.Rust napisał(a):Bardzo chętnie chciałbym kupić samochód bezwypadkowy, ale sprawdziłem już mnóstwo VINów i *każda* Sienna jaka jest na otomoto miała w USA niefajną przygodę. Ten egzemplarz, który oglądam przynajmniej nie miał wystrzelonych poduszek... Niemniej jeśli ktoś mi doradzi jakie inne rodzinne (2+4) auto kupić to chętnie wezmę dobrą radę pod uwagę.
Rust napisał(a):Pytanie: czy sam fakt, że samochód miał pogiętą i potem naprawianą (wymienianą?) podłużnicę dyskwalifikuje taki zakup? Czy w ogóle warto zawracać sobie tym głowę i sprawdzać, czy szukać innego egzemplarza?
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Rust napisał(a):Jeśli to nie jest dyskwalifikacja, to jak zweryfikować czy naprawa została wykonana fachowo i nie zagraża bezpieczeństwu? Jak taka naprawa powinna być wykonana zgodnie z zasadami?
Rust napisał(a):BTW: Bardzo chętnie chciałbym kupić samochód bezwypadkowy, ale sprawdziłem już mnóstwo VINów i *każda* Sienna jaka jest na otomoto miała w USA niefajną przygodę. Ten egzemplarz, który oglądam przynajmniej nie miał wystrzelonych poduszek... Niemniej jeśli ktoś mi doradzi jakie inne rodzinne (2+4) auto kupić to chętnie wezmę dobrą radę pod uwagę.
pamiar laserowy powie wszystko.Rust napisał(a):Jeśli to nie jest dyskwalifikacja, to jak zweryfikować czy naprawa została wykonana fachowo i nie zagraża bezpieczeństwu?
jak w każdym kraju na licytacjach.andrewb25 napisał(a):To powiem tak:
80-90% aut ma przestawione podłużnice
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
mysle że jak ktoś naprawił tak że teraz oglądający był w stanie to zauważyć to laseru to auto napewno nie widziało. A taki laser budowlany jak ma Tusik to można sobie na budowe używać, ja mówię o lasorowym pomiarze punktów konstrukcyjnych, wtedy można ocenić sytuację, jak mocno było jak było naprawione, jak daleko punkty się rozjeżdzają, czy można temat olać czy trzeba się martwić.andrewb25 napisał(a):więcej to myślisz że też laserowo nie mierzy ?
Rust napisał(a):Ale jak ktoś ma mocne argumenty żebym jeszcze raz rozważył to chętnie posłucham. Nie mam presji czasowej na zakup tego auta, choć do przyszłych wakacji byłoby już fajnie coś mieć.
Rust napisał(a):Ale gwarancji spryciarze nie dają.