Nietuzinkowy sedan do 20 tys.

04 Maj 2015, 20:17

Dzięki Panowie :D

opis robiony przez rzeczoznawcę i drobnego handlarza - znajomego młodego małżeństwa, które go sprzedawało choć nie bardzo chcieli się go pozbyć, bo nie znaleźli jeszcze IS250 :mrgreen:
Pierwszy raz oglądałem auto, do którego nie mogłem się przyczepić. Nawet blachy zdrowe więc leci od razu konserwacja podwozia.
Co do turbo to muszę obadać dobrze skrzynię, bo cierpi na typowe ciche skomlenie ala kompressor :D Niedługo "zapiszę go" na lexus-forum.pl, bo zostanie ze mną na dłużej :D

Autko było malowane w ASO Lexa w Niemczech na tylnej klapie i przednim błotniku ale w realu nic nie widać odcieni :D Na szczęście bez szpachli, czyli kogoś raziła niewielka ryska :mrgreen:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

04 Maj 2015, 20:24

Kompresorek jest stosunkowo łatwo do chwycenia i może go zamontować zwykły mechanik. Sa dwie wersje pałerowe i obie się co pewien czas przewijają w ogłoszonkach. :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10819
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

04 Maj 2015, 20:26

będę polował zapewne ale bardziej chodziło mi o cichy (miły) dźwięk wydawany przez skrzynię biegów, na który cierpi 90% ISów z manualem :D
coś jak tu w 15s:

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

04 Maj 2015, 20:37

A to przypadkiem nie padnięte łożyska? :/
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

04 Maj 2015, 20:42

Problem jest bardziej złożony i dobrze nie jest mi znany (mam jednodniowy staż :D ) ale wiem, że nie jest przesadnie drogo, a i jak to się wyrazili ładnie na forum "można z tym spokojnie jeździć ale nie przystoi to aucie tej marki". Łożyska jednak wydają inny dźwięk. Częściej wyrabiają się synchronizatory co objawia się haczeniem przy zmianie biegów i też u mnie lekkie występuje. Po prostu zmieniać trzeba z wyczuciem, a nie na siłę :yes:
Skupiłem się na dwumasie, która wychodzi drożej niż skrzynia nawet (nowa 3000zł, a regeneracja 650zł jak możliwa) :ok: U mnie jest ok póki co.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

05 Maj 2015, 00:53

Gratuluję również :-)
I również ruszam w łowy, spróbuję sie rozejrzeć najpierw nad Lexusem.
W drugiej kolejności MG ;-)
fooze
Nowicjusz
 
Posty: 47
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: Szukam
Paliwo: Benzyna

05 Maj 2015, 01:17

MG ZT były również sedany.

Interesuje Cię też diesel, czy jedynie w grę wchodzi benzyna V6? Bo o V8 to możesz zapomnieć raczej :PP
j0zek
 

05 Maj 2015, 02:03

Tak wiem o MG :-) również, gdyby mnie interesowały kombi, to brałbym np pod uwagę też Subaru Impreze, bo zawsze chciałem mieć boxera, ale cóż...

Preferuję benzynę, bo mogę odliczyć sobie VAT ;-)
Lexus jak pamiętam to R6, nie V, ale i tak silnik jest 'cacy', nigdy diesla nie miałem i nie kojarzy mi się jakoś z osiągami i srogim dźwiękiem spod maski ;-)
fooze
Nowicjusz
 
Posty: 47
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: Szukam
Paliwo: Benzyna

05 Maj 2015, 13:05

Tzn jeśli komentarz o R6 tyczy się mojego posta to pisząc o V6 i V8 miałem na myśli MG :)
j0zek