
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
To sugeruje że są one powiązane z prędkością obrotową kół samochodu. Jak bym się przyjrzał przegubom wewnętrznym i zewnętrznym.yahu83 napisał(a):Wzrost prędkości powoduje albo ich ustanie albo zmienia się charaktertystyka - stają się jakby cichsze, krótsze ale częstsze,
Sprawdź jeszcze czy jak skręcisz koła w drugą stronę przy tej samej prędkości i kącie skrętu czy stukanie będzie miało taką samą częstotliwość stukania czy inną będzie szybciej lub wolniej stukało. Jeżeli to się zmieni można by wtedy obstawiać jeden z przegubów.yahu83 napisał(a):Najlepiej słychać je podczas wolnego toczenia się, wydaje się że przy lekko skręconych kołach są częstsze.
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Jeden znajdzie trzepiąc auta a drugi nie ale najważniejsze że to była trafiona diagnoza i masz już spokójLewy6910 napisał(a):podjechalem na stacje kontroli pojazdow i porzadnie wytrzepali auto, przyczyna jest poluzowanie lewej sttony drazka kierowniczego, mialem ochote flaszke kupic temu Panu co znalazl problem