Nissan Patrol K160

15 Gru 2014, 08:55

Cześć,

Szukając pomocy postanowiłem się zwrócić do Was o pomoc. Otóż od ubiegłego tygodnia stałem się właścicielem Nissana Patrola K160 w wersji 3drzwiowej z hardtopem, którego podarował mi kolega. Wstępny zachwyt szybko minął, podłoga samochodu, błotniki, drzwi zjadła korozja, trudno na nim znaleźć element na którym by jej nie było. Poszukiwania poszczególnych elementów w dobrym stanie będą raczej mało skuteczne, kupno samej budy.. hmmm byłoby najlepszym rozwiązaniem, ale gdzie ją znaleźć ???, na portalach aukcyjnych nic nie ma. Czy na tą ramę da się wrzucić budę od innego modelu np od Y60 ??? Macie jakiś pomysł jak ogarnąć karoserię tego pojazdu przy tak ograniczonym rynku części blacharskich ??? i nie za dużym budżecie ??
PiotrSTI
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: STI, CR-V, PatrolK160, Focus

15 Gru 2014, 18:55

K160 zawsze jest krótki ;) długi jest W160
szukać na allegro, giełdzie rajdów4x4 itp, wejdź na forum rajdów i poszujak użytkownika iras na przykład
kupno całej budy jest wyborem najlepszym ;)i w zasadzie jedynym dobrym :ok: niestety wszystkie są sprzed 89 roku, a ocynku na nich brak, GR nie pasuje plug&play do tego wygląda brzydko ;)
do tego jeśli weźmiesz bude z GRa będziesz musiał zmieniać wszystko w środku, jedyne co będzie pasować to maska i drzwi boczne reszta jest inna
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

15 Gru 2014, 21:55

Cześć, dzięki za info. Alledrogo przekopuje codziennie, popytam na rajdach. W ostateczności droga przez mękę czyli arkusz blachy i rękodzieło, albo sprzedam bardziej cierpliwemu i poszukam nowej inspiracji.
PiotrSTI
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: STI, CR-V, PatrolK160, Focus

16 Gru 2014, 21:46

3.3TD czy bez turbiny?
wrzuć jakieś foty jak wygląda ogólnie :ok:

z drugiej strony nie przejmuj się wszytkie parchy tak mają te nowsze nawet bardziej a 160 to jeden z najładniejszych :ok: więc warto restaurować :ok:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

16 Gru 2014, 21:48

A sama goła buda nie podejdzie od młodszych K260?
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

16 Gru 2014, 21:50

No właśnie nie 3.3 tylko 2.8 rzędowa 6 bez turbo, diesel oczywiście w wersji 84 km, podobno z Laurela. Na hardkor sie nie nadaje, ale popyrkac po lesie, polu i łące jak najbardziej.
PiotrSTI
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: STI, CR-V, PatrolK160, Focus

16 Gru 2014, 21:54

Szczegółowe fotki wrzucę w sobotę
PiotrSTI
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: STI, CR-V, PatrolK160, Focus

16 Gru 2014, 22:02

Z K260 moim zdaniem będzie ten sam problem, nie ma blach. Ja przynajmniej nie widziałem nic interesującego.
PiotrSTI
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: STI, CR-V, PatrolK160, Focus

16 Gru 2014, 22:03

Z K260 moim zdaniem będzie ten sam problem, nie ma blach. Ja przynajmniej nie widziałem nic interesującego.
PiotrSTI
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: STI, CR-V, PatrolK160, Focus

17 Gru 2014, 13:29

2,8 wolnossący :ok: albo jakaś konwersja z benzyny (troche takich po polsce jeździ)
te silniki występowały później w Nissanie Laurelu i w niektórych K260 dość fajny niezajebliwy silnik , prawie tak dobry jak SD33 :ok:
prawdopodobnie masz auto z przełomu modeli (buda od K160 oznaczenia od K260), przełożenia w mostach możesz mieć najwolniejsze z możliwych (5,12) :ok: bardzo fajne auto idealne do turystyki 4x4 nawet tej cięższej :ok: jak silnik i napędy zdrowe podnieść trochę na zawiasie wstawić 33x12,5x15 MT i cieszyć się jazdą fajnym autkiem :ok:

remont może nie tani :sly: ale opłaca się :ok:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

17 Gru 2014, 22:15

A jakie masz mosty, z 160 czy z 260? Miałem K260 na najwolniejszych mostach tylko że z RD28 niby trochę mocniejszym - coś ok. 95KM - i na 31" MT jeszcze jako tako jechał, na ciężkich nalewajkach Simexopodobnych 32" był mułem bagiennym, na szosie przyspieszenie mierzone w dniach :mrgreen: ale fakt, jak dla mnie buda 160/260 jest najładniejsza ze wszystkich Patroli i jeśli mechanika w miarę to warto odbudować, nie tanie ale efekt mega :ok:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

18 Gru 2014, 11:24

260 mega brzydka najgorsze wzięte ze 160 i GRa :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

18 Gru 2014, 19:50

Rozmawiamy o nadwoziu i kwestiach stylistycznych a nie o mechanicznych, tutaj fakt 260 to najgorszy mix jaki Nissan mógł zrobić, gorsze byłoby chyba wsadzenie tylko wybuchniętego ZD30 i resorów :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

19 Gru 2014, 08:27

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

PiotrSTI
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: STI, CR-V, PatrolK160, Focus

19 Gru 2014, 08:28

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

PiotrSTI
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: STI, CR-V, PatrolK160, Focus