Nowa Corolla czy Rav4 z 2013 ?

31 Sie 2016, 08:34

Łokoj napisał(a):Nie ma to jak pisać bajki rodem z Auto Świata...


Dokładnie jest na odwrót bo to AŚ wypisuje brednie o poprawieniu tych silników.
Co do szczegółów to: u mojego kolegi w firmie jeździły nowe leony 1,4tsi w pierwszym spłynął tłok po 50tyś.km. a w drugim do tego nie doszło ale dostał ostrzeżenie od mechanika z ASO że za chwilę się to stanie.
Do tego mój serdeczny kolega robi audyty w ASO teraz już różnych firm i wie dokładnie jaki jest oficjalna wersja pracowników ASO więc jak pójdziesz do ałdi to dowiesz się że ałdi jest pierwszym sortem razem z vw później jest seat a na końcu skoda... i nie mów mi że jest inaczej bo słyszałem te głupoty na własne uszy w ASO!!!!!

Łokoj napisał(a):Fajne rzeczy tu można wyczytać nie ma co :roll:

Ja wiem... był tu taki co zapodał forum a4 które wyglądało jak moto horror pt. "co tanio naprawić żeby tanio się zepsuło".

Łokoj napisał(a):Szkoda ze Octavia to w PL nr 1 w sprzedaży aut, potem Auris i Golf..

A wiesz co to znaczy zacofanie??? A czemu nie podasz innych przykładów np: co się dzieje we Francji???
I kto tu jest bezmyślnym odbiorcą Auto Świata głoszącym numerologię sprzedażową???

Ogólnie:

Nie chce mi się gadać o zacności VW ponieważ jestem za stary żeby ponownie słuchać bredni tych co w latach 90tych gdzie syfy typu golf III 1,4 były w PL na poziomie świętości a do tego zbyt mocno siedzę w towarzystwie które zajmuje się motoryzacją zawodowo... więc jak ktoś naprawia 30tego tsi w tym roku to chyba wie co w nim jest nie tak...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

31 Sie 2016, 09:01

Łokoj napisał(a):dużo lepszy i praktycznie bez awarii porównywalny do Oplowskiego 1,4 T
Co jest niby nie tak z oplowskim 1.4T? :lol:
I w czym niby jest lepszy, w psuciu się?
Łokoj napisał(a):Ok ale czy dla Ciebie 1,9 tdi alh 90 KM w Golfie IV to ta sama jednostka co Golf V 1,9 tdi BXE? dla mnie nie...
baza ta sama ale to zupełnie co innego...
Widzisz, w końcu zrozumiałeś. Jeśli baza jest do duszy to reszta też. I to jest problem tych wszystkich TSI/FSI/TFSI.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

31 Sie 2016, 09:16

Ja rozumiem entuzjazm ludzi którzy czcząc VW i widząc zmianę typoszeregu silnika łudzą się że wszystko będzie ok, bo w końcu mogą usprawiedliwić swoją ulubioną markę. Ponadto tak samo jak auto "po lifcie" jest lepsze od tego przed liftem, bo jakieś tam usprawnienia poczyniono. Więc logicznym jest że silniki TSI usprawniono. Tylko czemu człowiek który ma mózg i myśli logicznie, miałby wybierać VW i brać na klatę ryzyko że silniki nadal są do d...y? Znacie jakiegoś kretyna który w to uwierzy? Ja nie.

Skoro taki opel czy ford potrafi zrobić silnik z turbo raz a dobrze, to teraz konsekwentne usprawnianie może dać przyzwoitą jednostkę napędową. A z gównianych fundamentów starego TSI nie na się ulepić dobrego silnika i tyle w tym temacie. Na chwilę obecną, to dopiero za klika lat przekonamy się czy poprawione jednostki TSI w ogóle zbliżą się jakością do pierwszych uturbionych jednostek opla/forda.
m.: celica turbo za 10k, czekamy...
voidcall
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 107
Prawo jazdy: 07 03 2007
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Focus MK1 FL
Silnik: 1.6 100KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

31 Sie 2016, 09:51

voidcall napisał(a):Skoro taki opel czy ford potrafi zrobić silnik z turbo raz a dobrze, to teraz konsekwentne usprawnianie może dać przyzwoitą jednostkę napędową.


Dokładnie tak. Koncern, który testuje rozwiązania na klientach, a potem konsekwentnie odmawia dokonywania napraw, nie przeprowadza akcji serwisowych i udaje, że nie ma żadnego problemu nie zasługuje na obronę. Nie słyszałem o większych problemach z Ecoboostami, TCe, t-jetami itd., co oznacza, że całkowicie wykonalnym jest stworzenie poprawnego, uturbionego silnika.
No ale sam mam nadzieję, że teraz te wszystkie TSI/TFSI nie będą się tak psuć, bo nowe VAG-i są po prostu ładne, a poziomem wykończenia wnętrza faktycznie biją na głowę japońskie auta, nie mówiąc już o układach jezdnych (nie ma tu charakterystycznego dla Japończyków dudnienia na nierównościach).
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

31 Sie 2016, 09:59

Zobaczymy co będzie z silnikami w Astrze K, bo jakoś im nie ufam... Szkoda że nie przełożyli po prostu 1.4T z Astry J. :/
Z Ecoboostami jest zadziwiająco okej, myślałem że będzie taka sama wpadka jak z VAGiem, a jednak do teraz jest ok... :D
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

31 Sie 2016, 10:18

TSI będą jeszcze gorsze, bo do 2018r. wszystkie mają mieć seryjny filtr cząstek stałych. Teraz pakują już do nowego Tiguana. Także nawet jak wypuszczą udane 1,5TSI to będzie co innego do psucia...
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?
    Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...
    Toyota Corolla 2017 - wersja amerykańska
    Wiemy już, jak będzie wyglądała Corolla 2017 dostępna w Ameryce. Bestseller Toyoty ma przeprojektowany przód, unowocześnione wyposażenie we wnętrzu i nowe systemy bezpieczeństwa. Górny grill jest teraz jeszcze ...

31 Sie 2016, 18:32

Łokoj napisał(a):Autorowi proponuje zainteresować się Golfem VII ma wiele elementów wyposażenia gdzie w innych koncernach to marzenie może w 2020 roku będzie..
VAGowa Alkaida :mrgreen:

Z obecną strategią biznesową/polityką cen do 2020r Škoda przejmie VW :roll:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14190
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004