Nowe auto do 25000zł

02 Wrz 2016, 12:18

Witam. Obecnie Posiadam Seata Cordobę 1.4 LPG. Jestem zmuszony go sprzedać, gdyż za dużo jest w Nim rzeczy do wymiany, a dodatkowo wychodzi legalizacja gazu. Było to moje pierwsze auto. Obecnie posiadam ok. 25tys zł na nowe auto. Do rzeczy.

Poruszam się głównie (codziennie) po 5km do pracy. Raz na tydzień/dwa tygodnie jadę dalej, ok. 50km w jedną stronę. Ale też nie jest to regularne, głównie poruszam się po mieście, dlatego sądzę że powinienem kupić benzyniaka bądź LPG, tak? W sumie daleka trasa jeden raz bądź dwa razy w roku jadę nad morze, bądź w góry. Obecnie nie posiadam też dzieci, więc dużego, rodzinnego combiaka też bym nie chciał, planuję je mieć gdzieś za 2,5 roku / 3 lata , wtedy jakieś combi bym zakupił :D :D :D

Zastanawiałem się nad Fordem Mondeo Mk4, Audi A4 B6, bądź też jakimś Passatem B6 w sedanie tylko właśnie, jaki silnik najlepszy, totalnie nie wiem co wybrać, bo nie ukrywam, jestem laikiem samochodowym. Dalej mam też dylemat, czy potrzebny jest mi sedan, który podwyższy na pewno spalanie w porównaniu do jakiegoś hatchbacka. A z racji tego, iż poruszam się sam, bądź z żoną myślałem też o jakimś Oplu Astrze 3, taki 5-drzwiowy za 15, 16k już dostanę fajny, może też Seat Leon? Nie wiem co jeszcze w wersji hatchback znajdę ciekawego, może Ford Focus?

Wiem, ze to wszystko trochę zagmatwane, ale mam nadzieję, że będzie ktoś w stanie mi pomóc w wyborze auta :) Zależy mi żeby było nie awaryjne, a jeśli już to tanie części, dość ekonomiczne, ale i najlepiej pojemne :)

Dodam , iż mam możliwość zakupu za 8k Forda Focusa, 1.8 tdi , no właśnie, na 3 lata na przetrzymanie może i bym go wziął, ale przy mojej jeździe, tzn. przy tych kilometrach nie wiem czy diesel to odpowiedni silnik. Kumpel ma Opla Zafirkę diesla, robi podobne km do mnie i non stop siedzi ona u mechanika.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc! :)
LGplayer1
Nowicjusz

Auto: Seat Cordoba

02 Wrz 2016, 12:31