
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
skóra napisał(a):Ja bym się też kłócił czy Volvo albo Saab to klasa premium.
Z aut segmentu D to chyba najtańszy będzie Passat, bo to już stary gruchot jest. Nowy Avensis zaczyna się chyba od 76 tys., ale nie znam szczegółów, co tam jest. Siedziałem tylko w tym aucie i mnie nie zachwycił.
TypeRa napisał(a):Klasa Premium to Audi A8, BMW serii 7 VW Phaetonto o czym piszecie to klasa średnia wyższa. Miałem Passata b5 miał 500 000km i złego słowa o nim nie powiem
Passat oferuje bardzo duży Comfort przy "normalnej" cenie. Nie kupiłbym nowego skoro taniej można dorwać coś co ma np. pół roku i full opcje. Chyba że kupujesz na firmę i bardzo chcesz nowego...
P.S ja mam Passata B6 Highline 2.0 TDI i jestem zadowolony - przebieg 170 000km Pozdrawiam
Colin napisał(a):a nie mam pewności czy ktoś docierał poprawnie silnik
Colin napisał(a):no i nie wierze w "niewypadkowe, garażowane" auta półroczne.
Colin napisał(a):Osobiście wkurza mnie kult VW w Polsce, nie chciałem nigdy VW - zawsze drogo i bez odzwierciedlenia tego w samochodzie, ale skoro cena jest naprawdę atrakcyjna ~ 85 tys. kompletnie wyposażone auto.
Colin napisał(a):Razi trochę 5-letnia obecność na rynku, ale wnętrze jak dla mnie na pewno ładniejsze od Avensisa, Mondeo czy Laguny. Myślałem też nad troszkę tańszym golfem z 1.4 tsi, może w tym kierunku iść? Wielkość, prócz bagażnika mi pasuje.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN