Nowe auto - parametry i moja bezradność.

30 Lis 2015, 22:54

Witam, na wstępie chciałbym przeprosić za mój brak profesjonalizmu ponieważ jest to mój pierwszy post na tym forum. Jestem studentem który od pół roku poszukuje samochodu z marnym skutniem, tz. im wiecej wiem tym bardziej wole przemieszczać się autobusami. Byłem posaidaczem VW passata 1.9 TDi 94 KM lecz był to taki rocznik którym bałem się jeździć w dalsze trasy. Poszukiwania samochodu zacząłem od tego , czym właściwie chcę jeździć. Padło na benzyne( o których słyszałem ,że nie ma co się w nich zepsuć) oraz starsze disle w nowych rocznikach. ( z przewagą na disla bo na benzynach w ogóle się nie znam)
Poszukiwałem:
-rocznik 2005/4 +++
-cena w granicach od 8 tyś zł do 17 tyś zł(z zarejestrowaniem itp)
-disel na zwykłej pompie rotacyjnej
-zawieszenie zwykłe, nie na wielowahaczu( jeśli źle to nazywam to proszę mnie porwaić)
-jednostka która jak się zepsuję to nie połknie mi z portfela grubych tysięcy.
Nie zależy mi na niewiadomo jak wielkiej mocy, 90/110 km wystarczy żeby jeździć 120km/h a na większą prędkość nie pozwalają mi trasy które pokonuje.
Moja propozycje których się doszukałem to:
- seat leon I (1.9 TDI 110KM(juz ma dwumas , ale to nic strasznego) dalej na zwykłej pompie, od 130KM już pompowtryski ) dosyć czesto występują roczniki 2005/rzadziej 2006
-Skoda Fabia I ( do tych obydwu nie jestem pewien )
-Skoda Octavia II
Z silników benzynowych jestem kompletnie zielony. W domu zawsze były TDI. Chciałbym jedynie żeby pojemność była większa niż te 1700 cm3.
Za wszelkie porady , brak hejtu i pomoc serdecznie z góry dziekuję. Pozdrawiam
Avu0
Nowicjusz

Prawo jazdy: 13 10 2012
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: NIe mam, szukam.

30 Lis 2015, 23:21

Jak robisz 5 tysięcy km rocznie to daj spokój z dieslem. Taniej i przyjemniej wyjdzie Ci LPG. Jak obawiasz się kosztów to możesz rozejrzeć się za Astrą H 1.8 122KM. Dobra pod LPG, tanie części.
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010