Nowe auto z salonu, co kupić i gdzie?

23 Kwi 2019, 19:41

Dzień dobry,
Mam zamiast kupić nowe autko (do 50tyś. na leasing, hatchback, minimum 90KM, najlepiej od 2017-18 roku), więc wypatrzyłam Fiata Tipo, Mazda 2, Kia Rio oraz Ford Fiesta (on ma 1.1 silnik, więc nie jest faworytem).
Ważne jest dla mnie, aby samochód był w benzynie i miał kamerę (lub czujnik) cofania. Więc mam kilka pytań :?: :
- Który z nich jest najbardziej ekonomiczny?
- Czy faktycznie Ford z silnikiem 1.1 Eco Boost nie będzie dynamiczny?
- Ile konkretne marki mogą dać upustu?
- W jakich miastach w Polsce mogę najlepiej upolować je cenowo (będę wysyłać zapytania ofertowe do dealerów, zależy mi aby kupić jak najtaniej).

Dziękuje z góry za odpowiedzi! :ok: Jestem dość zielona w tym temacie :(
Paulka
Obserwowany

23 Kwi 2019, 19:55

Paulka napisał(a):Który z nich jest najbardziej ekonomiczny?
tutaj możesz znaleźć takie info
Paulka napisał(a):Czy faktycznie Ford z silnikiem 1.1 Eco Boost nie będzie dynamiczny?
zależy czym jeździłaś do tej pory. Jeśli przesiadasz się z Lambo, to niekoniecznie, ale ze zwykłego auta bez turbo o małej mocy - będzie ok. No i dla ścisłości - to 1.0 :ok:
Paulka napisał(a):Ile konkretne marki mogą dać upustu?
wszystko zależy od...polityki salonu. Marka X w oddziale w Katowicach może dać lepsze warunki niż taki sam ale w Rzeszowie, Olsztynie czy Poznaniu. Najlepiej wysyłać konfiguracje do poszczególnych salonów, a handlowcy się do Ciebie odezwą z ofertami.
Paulka napisał(a): W jakich miastach w Polsce mogę najlepiej upolować je cenowo (będę wysyłać zapytania ofertowe do dealerów, zależy mi aby kupić jak najtaniej).
patrz wyżej.