Nowe auto z sensownym silnikiem do 60-70 tys. zł

10 Wrz 2020, 10:10

Cześć,
na jakie modele mogę spoglądać w ww. budżecie z silnikiem dającym bezproblemowo wyprzedzić tira poza miastem, np. uwzględniając rabaty? Auta segmentu A odpadają, bo są za małe. Fajnie, aby autko miało chociaż czytnik znaków drogowych i automatyczne hamowanie. Fantastyczną sprawą byłby aktywny tempomat, ale tu może być już ciężko.
Zależy mi również na długiej gwarancji. Zainteresowała mnie hybrydowa Suzuki Vitara, która w wersji Comfort Plus, z czujnikami parkowania przód oraz tył, lakierem metalik, czujnikiem deszczu, kołem zapasowym i 5-letnią gwarancją wychodzi cennikowo około 75 tys. zł, a do tego ma w standardzie ACC. Myślę, że te 5 tys. zł jest do urwania u dealera. Co sądzicie o takim wyborze? Czy znajdę coś lepszego z równie bogatym wyposażeniem?
Pozdrawiam,
Maks
Palik1982
Nowicjusz
 
Posty: 4

10 Wrz 2020, 12:06

Palik1982 napisał(a):Fajnie, aby autko miało chociaż czytnik znaków drogowych i automatyczne hamowanie
wybrałeś chyba dwa najgorzej działające wynalazki. Miały one służyć bezpieczeństwu, a w rzeczywistości raczej służą "bezpieczeństwu" :ok:

Kwestia doboru danego pojazdu/segmentu to w tym wypadku kwestia bardzo indywidualna - przy nowym aucie bardziej liczą się Twoje preferencje i odczucia z jazdy i ogólnego obcowania z pojazdem.

Co do samego Suzuki i marek japońskich, to nie liczyłbym na jakieś rabaty większe niż przysłowiowe dywaniki i płyn do spryskiwaczy. Grand Vitara to w moim odczuciu raczej średniak.
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14209
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

10 Wrz 2020, 19:51

mike napisał(a):Grand Vitara to w moim odczuciu raczej średniak.

Grand Vitara to historia :mrgreen: Sama Vitara spoko, a ta miękka hybryda nawet nieźle się spisuje(jeździłem SCrossem). Jednak na jakiś wielki rabat bym nie liczył. W tej chwili są spore promocje na SCrossa-poniżej 70 tys. Vitara paradoksalnie (bo to mniejsze auto) jest droższa, bo lepiej się sprzedaje-info z salonu.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3810
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Audi museum mobile - mobilność jutra
    Audi museum mobile w Ingolstadt przedstawia wizję mobilności jutra. Na wystawie specjalnej "Audi future lab: mobilność ", od 6 grudnia 2012 r. do 17 marca 2013 r., można podziwiać inicjatywy producenta na temat silników ...