Obroty na biegu jałowym

16 Sty 2018, 00:44

Witam serdecznie, chciałbym zaznaczyć, że przestudiowałem już po kilka razy każde polskie forum jak i inne strony w rozwiązaniu tego problemu.
VIII 1.8 zakupiłem z 3 miesiące temu i po paru tygodniach zagazowałem w bardzo polecanym warsztacie.

Po wcisnieciu sprzegla czy wrzuceniu na luz głównie przy hamowaniu (przy przyspieszaniu ciezko rowniez plynnie zmienic bieg) obroty spadały mi zbyt nisko do 500 tak,że drżała buda. Następnie podbijało do ok 1000 i dopiero opadało na 700. Ciężko wtedy płynnie jeździć, trzeba również przy zmianie biegu mocno podbic obroty, żeby puścić sprzęgło i w miarę płynnie się poruszać. Oczywiście działo się to i na benz i na lpg
1) wyregulowałem zawory
2) zmieniłem filtry olej świece
3) w ASO powiedziano mi po sprawdzeniu, że nie ma nowszego oprogramowania do wgrania.
4) wyczyściłem przepustnice i nauka biegu jałowego w ASO - po tym zabiegu na benzynie zdarzy się ten spadek raz na jakiś czas, już zdecydowanie rzadziej a na lpg dalej była lipa, więc wróciłem do serwisu LPG i zmieniliśmy na wtryski barracudy (z WR01) i skróciliśmy o 5 cm wężyki te przy wtryskach. Po tym na lpg spadek obrotów zdarza się tak rzadko jak i na benz, ale zdarza się i jest to dosyć nie komfortowe.
Co to może być ? Wymieniałem też akumulator po zakupie auta. Jedni piszą,że komp inni, że czujnik temp, czujnik na przepustnicy, jakieś przewody ciśnienia, sonda lambda, poduszka silnika. Masakra i logistyczna do wykrycia i finansowa a trochę kasy już poszło na tą usterkę ...

Proszę o pomoc i serdecznie dziękuję za odpowiedzi.
Krzychkrzy
Nowicjusz
 
Posty: 33
Auto: Honda