Bartolekk napisał(a):Nie nie ma racji, bo nie w każde BMW się wkłade 25k, poza tym nic o aucie nie wiadomo i jeszcze niedawno tworzyłeś jakieś spiski że ktoś jedzie z górki albo że ma podniesioną moc jak pokazywałem filmik, teraz nagle nie zastawiasz się jakie to auto, teraz nagle nie ma spisku bo Ci pasuje temat? aaa ok bardzo wiarygodne jesteś a obiektywny jeszcze bardziej..
Oczywiście że nie każdy... kwestia samego właściciela jak mocno chce zrujnować auto i wersji. Czyli podział na diesle i pb n/a. Co nie zmienia faktu że kwota zakupu vs serwisu wychodzi śmiesznie źle. Przy wspomnianym dieslu jest max lipa.
A tak wygląda wymiana tylnego rozrządu w 2,0d.
Zdjęcie nr.1 auto na podnośniku zdjęcie komory silnika.
Silnik, skrzynia, zawieszenie wszystko wyjechało.
Koszt roboty, gratów + kilku detali przy okazji 6k.
Poprzednia wizyta ponad 3k.
Doszaby turbina wtryski i pewnie coś koło 14k. A gdzie reszta.?
To tyle praktyka vs teoretyka.