Oględziny samochodu

21 Mar 2017, 15:05

Cześć

Będe niedługo poszukiwał samochodu dla siebie, ale nurtuje mnie jeden fakt.
Nie znam się na mechanice ani specjalnie na samochodach, nie mam też nikogo zaufanego kto by się choć trochę znał na rzeczy aby pomóc mi ocenić dany samochód przy oględzinach.

Wiem że są strony gdzie można zlecić poszukiwania konkretnego samochodu a nastepnie ogledziny i tak dalej, ale moje pytanie.. czy jest sens kogoś takiego angażować przy szukaniu samochodu do 10 tysięcy? zważając na to że takie usługi to też pewnie pare stówek ;/

A jeśli nie, to jak najlepiej taki temat oględzin ugryźć? (będąc zafascynowanym danym samochodem - przy oględzinach pewnie sam nie ocenie wszystkiego racjonalnie, wiadomo emocje, własny środek transportu)
Marciol96
Początkujący

Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T AVJ 245KKM
Paliwo: Benzyna + LPG

21 Mar 2017, 16:26

Obojętnie ile będziesz się edukował w internecie to bez doświadczenia każdy nawet mniej cwany handlarz jak będzie chciał to wciśnie Ci strucla.
Poszukaj w okolicy kogoś kto się zna, może jakiś mechanik ? Kto za przysłowiową stówkę albo dwie z Tobą pojedzie po samochód. Skąd jesteś?
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

21 Mar 2017, 16:34

Właśnie o to chodzi, jak ktoś bedzie chciał to i tak mi wciśnie gruz. Dlatego najlepiej jak by był ktoś ze mną kto mnie ustrzeże przed tym.
Kogoś kto sie zna, z moich znajomych właśnie nie dostrzegam takiej osoby, chyba że napisać na jakimś forum strikte w tematyce oględzin ale w sumie to te stronki na których można "wynająć" taką osobe to też chyba wyjdzie tak samo ?
Jestem ze śląska z Bielska Białej.
Marciol96
Początkujący

21 Mar 2017, 18:08