Opel Astra 1.6 16V

13 Lut 2010, 01:29

pozostaje kwestia właściwego doboru sekwencji, czy i tutaj możecie mi podpowiedzieć??
acorp453
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Łódź

14 Lut 2010, 20:42

W tym zakresie ciężko jest ci pomóc bo nie wiemy na jakie koszty jesteś przygotowany, a różnica w cenie instalacji może sięgać 1500 zł.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

15 Lut 2010, 01:08

cena do 3000zł
acorp453
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Łódź

15 Lut 2010, 15:14

Moja instalacja gazowa spisuje się niezawodnie, dlatego że zakładał mi naprawdę dobry warsztat, który specjalizuje się w tego typu instalacjach i dlatego że nie zrobił lipy jak niektórzy, łącząc części składowe instalacji z różnych parafii. Reduktor, wtryski, komputer, przełącznik i inne części są z jednej firmy- Landi Renzo. Tylko zbiornik jest firmy Grodków 41 litrów.
nowakm4
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Bydgoszcz

15 Lut 2010, 19:54

do 3000 zł zamontujesz dobrze skompletowanego staga, a lekko przekraczając tą kwotę zamontujesz Landirenzo Omegas
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

15 Lut 2010, 21:57

Przesyłam linki do zdjęć mojej sekwencyjnej instalacji gazowej Landi Renzo Omegas w moim aucie Oplu Corsa 1.2 16V z 2007 roku:.

http://www.fotka.pl/albumy/nowakm4/2,Fo ... 5/43307871

http://www.fotka.pl/albumy/nowakm4/2,Fo ... 5/43308191

http://www.fotka.pl/albumy/nowakm4/2,Fo ... 5/43308439

Moja instalacja gazowa spisuje się niezawodnie, dlatego że zakładał mi naprawdę dobry warsztat, który specjalizuje się w tego typu instalacjach i dlatego że nie zrobił lipy jak niektórzy, łącząc części składowe instalacji z różnych parafii. Reduktor Landi Renzo LI-02, wtryski i komputer Landi Renzo, przełącznik i inne części są z jednej firmy- Landi Renzo. Tylko zbiornik jest firmy Grodków 41 litrów. Instalacja spisuje się super, nie mam z nią żadnych problemów. Auto spala 7,5 litra gazu na 100 km zimą. Jeżdżę głównie po mieście.
nowakm4
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Bydgoszcz
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    XIX Moto-Piknik NO LIMIT OLSZTYN 2013 / relacja
    Moto-Piknik na lotnisku w Dajtkach już za nami i śmiało możemy stwierdzić że kolejną edycję zaliczamy do udanych. Jest to wyjątkowa impreza w skali regionu i Polski. Nie często możemy zobaczyć tyle obliczy motoryzacji w jednym ...

16 Lut 2010, 19:05

Bardzo fajnie że jesteś zadowolony.
Powinieneś jednocześnie napisać dane zakładu, z adresem i numerem telefonu który polecasz, wtedy osoby z okolicy napewno skorzystają.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

19 Lut 2010, 14:47

dzięki serdeczne za porady, teraz burza mózgów i trzeba podjąć jakąś decyzję:)
acorp453
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Łódź

25 Lut 2010, 10:31

PrezesArtek napisał(a):Proste równanie, nie wiem ile Ci auto pali ale powiedzmy że ok 8l/100km czyli 100km kosztuje Cię ok 34,40zl a tysiąc kosztuje Cie 344zł czyli rocznie wydajesz 3340zł na paliwo. Po założeniu gazu przypuszczalnie spalanie troszkę wzrośnie powiedzmy do 8,5-9l/100km wiec 100 km na gazie będzie Cie kosztować 16,56zł a 10,000km będzie kosztowało 1656zł, roczna oszczędność jazdy na gazie wyjdzie 1684zł oczywiście od tego trzeba też odjąć przeglądy instalacji LPG i częstszą wymianę świec i przewodów wysokiego napięcia. Instalacja całkowicie zwróci się po ok dwóch latach.


kolega tu liczy same koszty gazu ... ale sekwencja załącza się od około 30c, więc ten czas do 30c trzeba pokonać na benzynce :D jeśli jeździsz na krótkich trasach że ledwo co przełączy się na sekwencje już gasisz, autko stygnie i następny etap jest taki sam więc tej benzyny też sporo pali a nawet bym powiedział 50/50 z gazem :D i czas zwrotu wydłuża się z 2 do 4 lat :D pomyśl nad tym ...
krisiss
Nowicjusz
 
Posty: 12
Miejscowość: śląsk

09 Mar 2010, 13:52

kolega tu liczy same koszty gazu ... ale sekwencja załącza się od około 30c, więc ten czas do 30c trzeba pokonać na benzynce :D jeśli jeździsz na krótkich trasach że ledwo co przełączy się na sekwencje już gasisz, autko stygnie i następny etap jest taki sam więc tej benzyny też sporo pali a nawet bym powiedział 50/50 z gazem :D i czas zwrotu wydłuża się z 2 do 4 lat :D pomyśl nad tym ...


Racja!
A skoro 10000 km to Twój roczny przebieg to albo robisz rzadko długie trasy albo często krókie, bo 10000 to niewiele moim zdaniem. Weź też pod uwagę fakt jak długo planujesz jeszcze jeździć tym samochodem.
ggmarszal
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Miejscowość: Radziechowy

16 Mar 2010, 07:56

PhantomASA1 napisał(a):
Migaz napisał(a):PrezesArtek ładnie napisałeś, ale czemu częstrza wymiana świec i przewodów?? zupełnie nie potrzebna. Przy dobrze wyregulowanej instalacji te elementy wymienia się po takim samym przebiegu jak przed zamontowaniem instalacji.
No,pierwszy raz ktoś napisał to co ja jako rasowy eksperymentator potwierdzam!Wszędzie czytam ,że należy przy posiadaniu instalacji gazowej częściej wymieniać świece i przewody wysokiego napięcia.Kupiłem kiedyś przewody Ferrytowe Sentecha,było to 50 tyś .km temu,działają jak nowe,jeżdżę tylko na gazie ba,20 tyś .km temu wymieniłem świece ,wczoraj kupiłem nowe ,niepotrzebnie, wyglądają jakby były co dopiero założone tylko musiałbym ustawić przerwę na elektrodach.Migaz jesteś jedynym człowiekiem ,którego pogląd jest spójny z moim praktycznym spostrzeżeniem,olej wymieniam rzadziej jak zalecają fachowcy,przecież LPG nie niszczy oleju tak jak przeciekająca benzyna czy olej napędowy! Ujawniajmy fakty ,obalajmy mity! :wink:


Ja w swoim Polonezie 1.4 MPI świece zmieniłem raz, we wrześniu 2005 roku. Do dziś dnia przejechałem na nich 90 tysięcy km - i wyglądają jak nowe. Tylko gdzieś tak raz na rok reguluję im przerwę i nie czyszczę nawet, bo nie ma z czego, są jak nowe. Przewody WN wymieniłem w nim z oryginałów (12 lat) w lipcu 2008 na JanMory, dziadostwo, ale chodzi.
Silnik ma teraz 166 kkm przbiegu (100% pewien), ciśnienie sprężania po 1.4 MPa na każdym cylindrze i oleju nie bierze nic. Dla ciekawości dodam, że na jednym oleju (leję weń tylko Lotos 5W40) przejechałem od lipca 2007 do maja 2009 dystans 40 kkm bez wymiany i dolewek.
Szczera dyplomacja jest tak prawdziwa jak sucha woda albo drewniana stal. J. Stalin.
oprawca_1978
Początkujący
 
Posty: 67
Miejscowość: Zegrze

26 Kwi 2010, 16:09

Heja. Jaka instalacje gazowa polecacie do Audi a3 101km 1.6?? Prosze o odpowiedz.
stefan770
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Piaseczno

26 Kwi 2010, 21:15

Polecam instalację wtrysku sekwencyjnego, ale jakiej firmy to ciężko ci doradzić gdyż zależy to od kwoty na jaką jesteś przygotowany.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

24 Sie 2014, 12:10

hej, zastanawiam się nad zakupem astry 3
który silnik będzie lepszy do zagazowania
1,4 90 km z 2009 roku czy
1,6 115 k z 2007 roku?
nie zam oznaczeń silnika

ewentualnie w grę wchodzi fiat bravo 1,4 90 KM 2008 roku

który z tych silników jest najlepszy do zagazowania i sprawia najmniej problemów, sporo czytałem na forach ale są bardzo rożne opinie w szczególności o silniku 1,6 16v opla.
kwota na instalację to 3000 zł.
obcy26lbn
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 01 02 1983
Auto: skoda
Silnik: 1,4 mpi
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback

24 Sie 2014, 19:33

Najlepiej silnik opla 1,6 TURBO lub 1,8 125 km.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994