Opel astra f 1.4 Zerwany pasek rozrządu wiele wątpliwości

11 Cze 2017, 21:37

Witam! Jak w temacie kupiłem przed wczoraj opla astrę f 1.4 8v 60KM lpg w miarę ładnym stanie, zdążyłem wrócić nim do domu, ale na drugi dzień zbyt długo się nie nacieszyłem, bo pojawiły się problemy z akumulatorem oraz zerwał się pasek rozrządu. Czytałem wiele na ten temat, ale zdania są bardzo podzielone. Podobno silniki są kolizyjne oraz że nie są. Wymieniłem już zerwany pasek wszystko na znakach prawidłowo jest ustawione, silnik odpalił, ale nie wkręcił się na obroty. Odpalił na lpg na benzynie w ogóle i też zastanawiam się czy ma może jakiś alarm dioda czerwona niby jest, ale nie mam do niej pilota i centralny zamek chodzi tylko przy podlączaniu aku i się otworzy i na tym się kończy działanie centralki
jasio2288
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 10 06 2013
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: opel astra f
Silnik: 1.4 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

12 Cze 2017, 16:33

Ten silnik jest kolizyjny i sama wymiana paska nic nie daje. Trzeba obejrzec jakie szkody się ewentualnie porobiły - zdjąć glowicę.
A z alarmem i CZ to jakiś dobry elektryk sobie poradzi.
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2893
Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Napędy w pojazdach budowlanych
    Warunki panujące na budowach to spore wyzwanie zarówno dla ludzi, jak i sprzętu. W eksploatowanych tam pojazdach szczególnie trudne zadanie mają układy napędowe. Muszą być odporne na wiele niekorzystnych czynników, ...