Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
A możesz rozwinąć temat? Dlaczego ten silnik to szmelc według mechanika?Bartek3105 napisał(a):po rozmowie z mechanikiem mam mętlik w głowie ponieważ powiedział mi że to szmelc i nie warto kupować samochodu z tym motorem.
Bartek3105 napisał(a):Na temat skrzyni biegów wyczytałem że są z nią problemy...
Bartek3105 napisał(a):że blok silnika jest z aluminium
wszystko źle, bo 100KM był bez turbo, a 125 i 150 nie były "po liftingu", tylko w kolejnej generacji i to zupełnie inny silnik, który na początku produkcji miał faktycznie problem z tłokami.Rokiko napisał(a):Opisywany silnik to dokładnie 1.4 Turbo EcoTec który w zależności od wersji, dysponuje mocą 100, 120 i 140 KM. Po modernizacji z 2015 roku dostępne były odmiany 125 i 150 KM. Występował też z fabryczną instalacją LPG. Jednostka po liftingu ma gorsze opinie bo jest na bezpośrednim wtrysku i ma więcej bolączek ale ta w Astrze J jakoś nie należy do takich żeby nazwać ją "szmelcem".
Ale to ten sam silnik tylko bez turbiny. Chyba, że o czymś nie wiem?mike napisał(a):wszystko źle, bo 100KM był bez turbo
Silnik dostępny był w samochodach od 2015 roku a Astra J produkowana była dłużej. Jest wyżej informacja że to inny silnik.mike napisał(a):a 125 i 150 nie były "po liftingu", tylko w kolejnej generacji i to zupełnie inny silnik, który na początku produkcji miał faktycznie problem z tłokami.
jeśli różna pojemność, stopień sprężania i różne tłoki to to samo, to masz rację inna sprawa jak to ubrałeś w słowa.Rokiko napisał(a):Ale to ten sam silnik tylko bez turbiny. Chyba, że o czymś nie wiem?
a ty sprawdzaj informacje, zanim coś napiszesz.Rokiko napisał(a):PS. Nie pisz proszę że wszystko że bo tak nie jest.
Pojemność różni się nieznacznie a zasługa tego pewnie są zastosowana inne tłoki (ich wysokość) przez to też mamy inny stopień sprężania. Nie zmienia to jednak faktu że budowa silnika jest taka sama we wszystkich tych trzech przypadkach.mike napisał(a):jeśli różna pojemność, stopień sprężania i różne tłoki to to samo, to masz rację
Moim zdaniem nie ma tu nic co miałoby się z prawdą.mike napisał(a):sprawdzaj informacje, zanim coś napiszesz.
no to mordo, albo to 1:1 albo jednak coś innego, zdecyduj sięRokiko napisał(a):Pojemność różni się nieznacznie a zasługa tego pewnie są zastosowana inne tłoki (ich wysokość) przez to też mamy inny stopień sprężania. Nie zmienia to jednak faktu że budowa silnika jest taka sama we wszystkich tych trzech przypadkach.
zupełnie inne, bo były w zupełnie innym samochodzie, a nie w polifcieRokiko napisał(a):Silniki które były stosowane od 2015 roku czyli 1.4T 150KM (B14XHT) i 1.4T 125KM (B14XHL) to zupełnie inne jednostki jak zostało wcześniej wspomniane.
jest i pan cenzurujący empiryczne opinie odbiegające od mainstreemu, dzień dobryKao napisał(a):Ja tez czekam na kontrę, tylko tym razem coś mądrego
1:1 to nawet nie będą te dwa z większą mocą jak już chcesz tak szukaćmike napisał(a):no to mordo, albo to 1:1 albo jednak coś innego
Przecież napisałem... ale masz przykład że zdarzały się w końcówce wersji Astry J. No i nie innym samochodzie tylko kolejnej wersji Astry K.mike napisał(a):zupełnie inne, bo były w zupełnie innym samochodzie, a nie w polifcie
Baza z danymi technicznymi samochodów marki OPEL. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne OPEL