Opel Astra wysokie obroty na postoju do 4000

23 Cze 2014, 07:31

Witam mam nadzieje ze nie powielam tematu a wiec.
Moja sytulacja wyglada nastepujaco po wyczyszczeniu przepustnicy i krokowca autko mialao sie wspaniale obroty ponizej 1000 ale po dwoch dniach cos sie spiepszylo nagle obroty zaczely wariowac i autko jechalo samo niemusialem naciskac pedalu gazu zeby przyspieszyc .Na postoju po odpaleniu silnika odrazu wskakuja na wysokie obroty od 2500 do 4000 nawet i czasem wiecej wyglada to tak jak bym wciskal gaz .Co zrobilem wiec wymienilem krokowca przepustnice tez zmienialem no raczej podstawe poniewaz przy pierwszym wyciaganiu przepustnicy ulamalo sie jedno oczko na srube wiec stwierdzilem ze moze to byc to ze przepustnica sie jakos odchilila i ciagnie lewe powietrze ale to nie to ,linke tez odlanczalem i nic nie pomoglo .Ma ktos jakis pomysl co moglo mi pasc lub sie poprostu zawiesic bo pewnego dnia obroty mi sie uspokoily na jakies 30 sek.Prosze o szybka pomoc dzieki !!! !
sebax
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 10 10 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Opel Astra I
Silnik: 16 16v ecotec
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

27 Cze 2014, 08:13

Juz wiem jaka jest przyczyna poprostu krokowy sie zacia lub nie dostaje sygnalu od kompa albo kable sa walniete .Bylem u mechanika i wlasnie sprawdzal mi krokowy i okazalo sie ze to on jest winy tej usterki mechaniek wyciagna maiczne pudeleczko i ustawil mi krokowy tak aby byly niskie obroty poczym go odlaczyl i narazie tak zostal.
1-jak dlugo mozna jezdzic na odlaczonym krokowym i czy to prawda ze moze cos zrobic z katalizatorem
2-czy ktos juz wymienial kable do podlaczenia silniczka krokowego jesli tak czy to jest cieszkie do zrobienia i jaki jest tam dostep i ile to moze kosztowac
3-czy mozliwe ze mam blad w kompie i dlatego krokowy nie pracowal ??
sebax
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 10 10 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Opel Astra I
Silnik: 16 16v ecotec
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

27 Cze 2014, 09:20

Napiszę krótko - albo podmień krokowca, albo odaj autko do mechanika, który posprawdza czy to winna elektryka, czy krokowiec.
Wcześniej podłącz krokowca, włącz stacyjkę, poczekaj 5 sekund i wyłącz. I tak zrób ze 3, 4 razy. Potem odpal silnik i niech pochodzi na wolnych obrotach przez około minutę. Zobaczysz jakie będą wolne obroty. Jak się będą zmniejszały, to poczekaj aż silnik się zagrzeje do normalnej temperatury i wyłącz go. Potem uruchom na nowo i jak obroty będą ok, to...ok. A jak nadal beda świrowały, to tak jak pisałem wyżej.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...