OPEL Corsa B 1,0 12V Metaliczny trzask w silniku co to?

11 Sty 2009, 08:19

Witam!!!!
Mam problem z moją corsą. W nasze siarczyste mrozy odpaliłem samochód na kable wykozystując akumulator innego pojazdu. Samochód zaskoczył od razu i sobie chodził. Zdążyłem zwinąć kable i posprzątać i nagle usłuszałem metaliczny trzask w silniku i samochód zgasł. Póżniej już nie mogłem go odpalić. Rozrusznik ładnie kręcił ale samochód nie chciał zaskoczyć.
Nie wiem co się mogło stać i co będzie wymagało naprawy.
Proszę o podpowiedź i pomoc :)

Z góry dziękuję za podpowiedzi

Pozdrawiam
bartek_remix
bartek_remix

• 11 Sty 2009, 09:24

czy krecac rozrusznikiem silnik pracuje tak jak dawniej czy chodzi akby nie miał kompresji?
    mlody861
    Zaawansowany

Miejscowość: ok Warszawy

11 Sty 2009, 09:30

Nie znam się ale jak chcę go odpalić to rozrusznik kręci a on tak juz prawie chce odpalic ale nie może. Tak jakby paliwa nie dostawał.

Nie wiem ale myślałem że wtedy był mocny mróz i może paliwo miałem chrzczone i w filtrze paliwa coś przymarzło i dlatego on nie chciał odpalić a zgasł bo m się resztka z silnika wypaliła. Nie mam pojęcia. Może głupotę piszę ale wszystkie powody nachodza mi do głowy
    bartek_remix

11 Sty 2009, 21:22

najprostszy sposób uruchomienia silnika potrzebne sa dwie osoby i plak(srodek do czyszczenia i nabłyszczania tapicerki) tylko najlepszy jest plak nie jakies inne srodki. jedna osoba kreci rozrusznikiem tylko bez gazu a druga pryska plakiem w kolektor ssacy jak auto odpali to pryskac jeszcze przez chwilke niech sobie pochodzi na plaku
    mlody861
    Zaawansowany

Miejscowość: ok Warszawy
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Dlaczego trzeba posiadać ubezpieczenie motocykla?
      Ubezpieczenie motocykla jest obowiązkowe podobnie jak w przypadku samochodu. Warto sprawdzić, ile kosztuje ubezpieczenie motocykla na rynku, bo oferty TU różnią się od siebie. W wyborze najkorzystniejszej polisy pomaga ...
      Jak bezpiecznie podróżować z psem?