Opel Frontera A czy warto?

28 Gru 2009, 23:33

Witam serdecznie,
jestem studentem z Lublina. Chciałbym się dowiedzieć co myślicie o Fronterze generacji A. Chodzi konkretnie o wersję 2.0 SPORT czyli 3d oraz 5d z jednostką 2.4 (bo chyba dla 5d nie ma wersji 2.0)
Zaznaczę, że jestem pracującym noca studentem studiów dziennych. Zależy mi tylko na tym modelu, ewentulanie na starym Nissanie Terrano do roku 1995 (te późniejsze karły 3d - terrano II są śmieszne przynajmniej dla mnie)
Czy ta Frontera jest bardzo awaryjna?
grizzly88r
Nowicjusz

29 Gru 2009, 00:28

wiesz wszystko zależy jaki dorwiesz egzemplarz i do czego Ci on potrzebny, bo jak masz zamiar, jeżdzić tym po mieście i jakieś szutrówki itp to polecam :mrgreen:
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...
Wezyrro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wałbrzych/Wrocław

29 Gru 2009, 13:55

weź terrano i to lepeiej z dieslem, kosztowo wyjdzie podobnie jak benzyna bo nie wierz w to ze się w 11-12 zmieścisz ;) nie ma szans :mrgreen: to co piszą w katalogach to sobie między bajki włóż ;) 14 to takie minimum jakie trzeba założyć dla silnika 2,4 :mrgreen: zwłaszcza w zimie ;)
no chyba że się połakomisz na 3,0V6 :twisted: świetny silniczek , dużo jadu, moment dostępny od samiuśkiego dołu jak to w V-kach... tylko spalanie poniżej 16 nie realne :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

29 Gru 2009, 17:14

Użytkowane byłoby głównie w mieście no i trasy wyjazdy co jakiś czas około 120 km. Nie przewiduję żadnych wypraw w teren także nie musi to być auto z zacięciem stricte terenowym. No ale też żeby w zimie nie było najmniejszego problemu jakby znów mnie zasypało.
Ta wersja 3,0 V6 w starym Terrano to raczej w moim przypadku odpada heh :) nie mam zniżek na OC jeszcze (2 lata prawko) no i żłopie pewnie niemiłosiernie ;)

Ten jest bajera.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Albo ewentualnie
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Lub