Opel Omega nie odpala

12 Lut 2011, 18:11

Witam :)
Moze wy mi cos podpowiecie bo ja juz nie mam pomyslow.
Trafilo do mnie auto opel omega 2.0 16v 98' po kolizji rozrzadu.
Glowica zdjeta, 2 zawory wymienione, szklanki cale, walki cale, nowy rozrzad zalozony poprawnie, podcisnienia i wtyczki podlaczone. Niby wszystko jest ok, ale samochod nie odpala... kreci kreci i strzela powietrzem w filtr powietrza ^^
Macie jakies pomysly?
Janaswslk
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Bydgoszcz

12 Lut 2011, 19:02

na 100% któreś zawory ssące są rozdupczone, dlatego cofa sie powietrze i wali po filtrze... A jeśli już w ogóle jakies zawory były posypane to splanuj głowice.

Jak mniemam masz jakiś warsztat? Bo jeśli tak to słabiutko...


EDIT:
A w ogóle to śmiałbym wątpić w to że rozrząd dobrze ustawiłeś.... Tak czy siak: Albo zawory ssące rozwalone albo źle ustawiony rozrząd.
kuba-warsztat
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Miejscowość: Wrocław

13 Lut 2011, 13:31

warsztatu nie mam :))
samochod znajomego.
glowica byla planowana...
Dodam tylko, ze znajomy wymienial uszczelke pod glowica pol roku temu. doszlo do kolizji, poniewaz mechanik, ktory wymial uszczelke za mocno napial pasek rozrzadu. Pompa wody byla cala wygieta ^^
Janaswslk
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Bydgoszcz

13 Lut 2011, 16:37

Nic poza tym co napisałem wcześniej nie doradzę, bo innych możliwości w zasadzie nie ma.
Masz problem ze swoim autem, mogę pomóc.
GG: 6853736 (wiecznie niewidoczny)
kuba-warsztat
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Miejscowość: Wrocław

13 Lut 2011, 18:22

Sprawdź czujniki położenia wału i rozrządu , jak jesteś pewien że zawory i ustawienie rozrządy jest OK.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Poczekaj z odpięciem pasa bezpieczeństwa
    W zeszłym roku 8% wszystkich wypadków drogowych zakończyło się wywróceniem się pojazdu. Zostało w nich rannych aż 2037 osób, a 146 poniosło śmierć(1). Co zrobić po wywróceniu się auta? Jeśli jesteśmy ...
    Jak działa napęd AWD-i w hybrydach Toyoty?
    Elektryczny napędem na cztery koła AWD-i całkowicie różni się od tradycyjnych napędów 4x4 pod względem konstrukcji i zasady działania. Wyjaśniamy, jak AWD-i jest zbudowany, jakie daje korzyści i dlaczego pojawia ...