REKLAMA
Witam wszystkich. Mam problem z moim Oplem Signum 3.0 CDTI V6. Niedawno pojawila się kontrolka kluczyk z autem. Samochod stracil moc. Mechanik powiedzial ze to jest wina turbiny, rzeczywiscie turbina byla uszkodzona, wyslalam ją do zakladu gdzie zregenerowano owa turbine. Po zamontowaniu jej ponownie w aucie znowu brak mocy wiec ponownie odeslalam turbine do regeneracji poniewaz zaklad dal mi 24 miesieczna gsarancje. Pan ktory oddzwonil do mnie w sprawie turbiny powiedzial ze na 200 procent jest ona sprawna i nie wie po co ja odeslalam. Po roznych poszukiwaniach mechanik zauwazyl ze zawor regulacji cisnienie doladowania jest uszkodzony. Okazuje sie bowiem ze wychodza z tego zaworu 3 bolce na dwoch sa przewody ktore dochodza chyba do turba a jeden bolec jest zlamany. Nikt nie wie czy na ten trzeci bolec przychodzi moze jakis jeszcze przewod i do czego zluzy owy bolec.... Nie mam pojecia co dalej robic bo każdy. Mechanik ma inna koncepcje a przeciez nie wymienie wszystkiego w aucie bo to nie o to chodzi. Dodam ze auto ma problem z rozpedzeniem sie. Jak nagle wcisne gaz do dechy to auto sie zamula....
Prosze wszystkich ktorzy moga cos doradzic o podpowiedzi.
Pozdrawiam.