Mam problem z moją Aśką, a konkretniej z ilością paliwa w baku. Na wskazówce pokazuje iż mam powyżej kreski z rezerwą, i to sporo powyżej. Natomiast na komputerze pokazuje że mam zaledwie 18 km do przejechania a dla mnie to nie jest możliwe . Co to może być? Czy mam się sugerować wskazówką czy wartością podaną w komputerze? Bo nie wiem czy mam dotankować. Pomóżcie mi, bo jestem laikiem w tych sprawach .
Komputery w autach to jedna wielka pomyłka. Poprostu bajer dodany przez producenta. Nie pokazuje rzeczywistego stanu paliwa ani ile w rzeczywistości auto spala a tym bardziej ile w rzeczywistości można przejechać na pozostałym w baku paliwie. Najlepiej to jeździć na tzw " licznik".
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
Na wskazówce pokazuje iż mam powyżej kreski z rezerwą, i to sporo powyżej. Natomiast na komputerze pokazuje że mam zaledwie 18 km do przejechania
na "desce" masz wskaźnik nie miernik , a komputerek pokładowy przelicza wg sygnału z czujnika i ostatniego średniego żużycia które mna krótkich trasach nie musiało być małe - tak więc plus minus
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
Czy serwisowanie w ASO się opłaca? Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
Kultowe japońskie silniki Kultowe japońskie silniki nie bez powodów zdobyły na świecie rzesze fanów, którzy doceniają nie tylko ich niezawodność, ale również dużą podatność na modyfikacje. Oto kilka świetnych japońskich ...