Mam problem z moją Aśką, a konkretniej z ilością paliwa w baku. Na wskazówce pokazuje iż mam powyżej kreski z rezerwą, i to sporo powyżej. Natomiast na komputerze pokazuje że mam zaledwie 18 km do przejechania a dla mnie to nie jest możliwe . Co to może być? Czy mam się sugerować wskazówką czy wartością podaną w komputerze? Bo nie wiem czy mam dotankować. Pomóżcie mi, bo jestem laikiem w tych sprawach .
Komputery w autach to jedna wielka pomyłka. Poprostu bajer dodany przez producenta. Nie pokazuje rzeczywistego stanu paliwa ani ile w rzeczywistości auto spala a tym bardziej ile w rzeczywistości można przejechać na pozostałym w baku paliwie. Najlepiej to jeździć na tzw " licznik".
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
Na wskazówce pokazuje iż mam powyżej kreski z rezerwą, i to sporo powyżej. Natomiast na komputerze pokazuje że mam zaledwie 18 km do przejechania
na "desce" masz wskaźnik nie miernik , a komputerek pokładowy przelicza wg sygnału z czujnika i ostatniego średniego żużycia które mna krótkich trasach nie musiało być małe - tak więc plus minus
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
Kia Rio 1,4 DOHC CVVT o mocy 109 KM Pod maską koreańskiego mieszczucha znalazł się silnik benzynowy o pojemności 1,4 litra generujący moc 109 KM. Wyposażony w manualną skrzynię biegów która oferuje sześć przełożeń. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h ...
Ewolucja Suzuki LJ-80 Pytanie „czym różni się SJ od Samurai” jest jednym z częściej wracających na forum dyskusyjnym. Jednak niniejszy artykuł nie powstał w celu zestawienia parametrów technicznych, wymiarów czy ...