Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
wniesie wniesie, na mojej dupohamowni po takich modach daje ok 20% mocy bo roznica jest znacząca. Na tak tanie auto to ciekawa alternatywa dla turbinowych pierdziawek.szybki napisał(a):Dłubanie przy tym silniku nic ciekawego nie wniesie
Kao napisał(a):wniesie wniesie, na mojej dupohamowni po takich modach daje ok 20% mocy bo roznica jest znacząca.
Kao napisał(a):Taka seria s16 z luźnym wydechem jedzie lepiej jak Focus St więc już mamy coś mocnego a gdy jest dłubniety niskim kosztem....
Kao napisał(a): Wiadomo można wszystko robić pro ale można też troszku taniej, wydeszek można ulepić samemu, dolot też
Kao napisał(a):można też troszku taniej, wydeszek można ulepić samemu, dolot też.
Przepustnica ok 300-400 zł
Kolektor z RC do 200zl da się kupić
Strojonko indywidualna sprawa ale obowiązkowo podnieść odcinkę
Kao napisał(a):I zmienić wtryski (niedługo będę to robił więc poinformuję jakie zastosowane i jakie efekty)
Kao napisał(a):W sumie wszystkie mody zostały zrobione własnoręcznie i za groszaki, wiadomo nie jest to pro ale na amatorkę super efekty uzyskujemy
Kao napisał(a):kolega ma seryjne A4 b6 1.8t 163KM i dostaje takie baty że aż śmiech jak taki N/A może odchodzić dla turbawki.
stroi się stroi bo już wstępnie raz było to zrobione ale kolega stwierdził że jednak będzie szedł dalej w granicach możliwości. Poza tym mamy ten sam silnik w wersjach RC i tam juz komp jest inaczej przeprogramowany.szybki napisał(a):Tylko postaraj się dowiedzieć czy ten komp się stroi.
dlatego też nie interesują mnie kreski i cyferki z wikipedii tylko to co moja d..a wyczuwa, dla mnie osobiście auto może być słabsze od mocniejszego bo jeżeli odczucie mocy w tym słabszym jest lepsze niż w tym mocniejszym to walić jeżeli nie ścigamy się i uprawiamy sportu to powinno się liczyć co odczuwamy a nie to co mamy na wykresie. Weźmy sobie 150 konnego HH a 300 konną limuzynę z wysokiego segmentu, w czym będziemy mieli odczucie mocy? oczywiście że w małym ogryzku... i to jest właśnie fun ( oczywiście to tylko moje zdanie)szybki napisał(a):To jest jak najbardziej naturalne bo to ze wydaje się nam iż st będzie szybszy jest dupohamownią czyli placebo a potem życie weryfikuje to co myślimy i to co niby wiemy.
Dlatego zauważ ze zawsze śmieje się z tabelkowania zresztą stare wyjadaki nawołują do ustawek żeby stwierdzić co jest realnie szybsze.
Kao napisał(a):Poza tym mamy ten sam silnik w wersjach RC i tam juz komp jest inaczej przeprogramowany.
Kao napisał(a):dla mnie osobiście auto może być słabsze od mocniejszego bo jeżeli odczucie mocy w tym słabszym jest lepsze niż w tym mocniejszym to walić
w RC góra jest całkiem inna, tzn nie wiem jak skorupa ale wałki są napewno inne. Ale przy tym 206 trzeba zachować rozsądek bo to też Dailyszybki napisał(a):Zobacz co z głową wałki zawory itp.
Kao napisał(a):w RC góra jest całkiem inna, tzn nie wiem jak skorupa ale wałki są napewno inne. Ale przy tym 206 trzeba zachować rozsądek bo to też Daily
Baza z danymi technicznymi samochodów marki PEUGEOT. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne PEUGEOT