
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Sporo, ale nie wiemy przez ile czasu tyle tego się nazbierało. Wyczyść korek dokładnie i tą rurkę w środku, jednak uważaj żeby nic nie wpadło do środka. Jak to wyczyścisz to najlepiej przejechać się w trasę i po niej zobaczyć jak będzie wyglądał korek. Później jeżdżąc po miejscu tak jak do tej pory zalecam min. raz w tygodniu kontrolę osadu na korku.MotoAlbercik napisał(a):tej mazi jest nieco za dużo, jak na auto pokonujące krótkie odcinki. chyba, że nie było to czyszczone dosyć długi czas i tyle się tego nazbierało
Zaraz zaraz nie zalecili wyczyszczenia tego osadu? A przy wymianie oleju było czyszczone?mpower1 napisał(a):Byłem u dwóch mechaników i obaj powiedzieli, że mogę z tym jeździć...
Wygląda na to że możesz mieć niesprawny termostat i przez to jeździsz non stop na niedogrzanym silniku. To mogło by wyjaśniać po części całą sytuację z tym osadem.mpower1 napisał(a): Latem jednak jak złapie 4 kreski, to nie spadną już do 2.
Tempo jest ekspresowe w tym przypadku. Ile przejechałeś kilometrów w ciągu tych dwóch dni?mpower1 napisał(a):Póki co załączam zdjęcia przedstawiające tempo narastania osadu.
Gdy włączasz ciepły nawiew temperatura na chwilę może zmaleć, ale później powinna wrócić na ten sam poziom.mpower1 napisał(a):Gdy silnik nagrzał się do temp. 88 st.C. włączyłem "gorący" nawiew na pozycję nr 3 (4 to max). Temperatura silnika zaczęła momentalnie maleć i utrzymywała się następnie na poziomie 78-79 st.C. Czy to normalna sytuacja?
Płyn chłodniczy powinno się co około 3 lata wymieniać na nowy. Czujnik temperatury może oszukiwać, ale u ciebie widać że chyba działa (sprawdź przy jakiej temperaturze włączy się wentylator, później powinna spaść o około 5 stopni do jego wyłączenia).mpower1 napisał(a):W najbliższym czasie pojadę na sprawdzenie przepustnicy. A może to być czujnik temperatury lub stary płyn od chłodnicy? Ewentualnie co jeszcze?