REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
W przypadku zamiennika to może być już jego kres wytrzymałości.artur73 napisał(a):Z resztą "kat" ma 40 tys.przelotu i 3 lata
Może tu jest nieszczelność przy samej sondzie i przez to masz problem z tym błędem?artur73 napisał(a):Taką tulejkę musiałem dać pod sondę bo starej nie mogłem odkręcić. Po prostu kręciła się stara w kółko.
Rokiko napisał(a):Błąd wraca podczas jazdy czy na wolnych obrotach również potrafi się pokazać?
Miałem identycznie przy zużytym katalizatorze który nie działał już prawidłowo. U mnie było tak że najpierw przy w pełni rozgrzanym błąd pojawiała się też na piątym biegu co około 500km później ilość km zmniejszała się od skasowania do pojawienia się błędu. W końcu zaczął się zapalać na niższych biegach przy rozgrzanym silniku podczas jednostajnej jazdy.artur73 napisał(a):A kiedy się zapala..? Zawsze w tych samych okolicznościach. mianowicie całkowicie rozgrzany silnik ,ekspresówka ,5 bieg ,prędkość ok 100 km/h, obroty około 2700-3000 tys.
Kiedy skasuje go to jest przez powiedzmy 100 km spokój.
Ja bym wybrał ten drugi bardziej odporny na ewentualne wstrząsy i uderzenia. Słyszałem że ceramiczny potrafi się uszkodzić nawet od wjechania w dziurę. Potwierdzone jednym przypadkiem u znajomego.artur73 napisał(a):Poza tym skoro w tej Octavii jest lpg ,to czy brać ceramiczny czy metalizowany katalizator ,bo są w ofercie zamienników. Ten był ceramiczny.
No to jeszcze trochę czasu masz, zerknij na to przez interfejs który kupiłeś.artur73 napisał(a):Przegląd mam za 2 miesiące ,to wtedy wyjdzie co i jak.
Możesz tam obserwować wykresy sond?artur73 napisał(a):W tym czasie zakupiłem prosty interfejs do błędów.